BMW Forums : BimmerForums banner
41 - 60 of 267 Posts
Szczerze mówiąc, Twój specjalista prawdopodobnie zasugerowałby płukanie, gdyby myślał, że to zadziała [jeśli jest szczery], BMW tak naprawdę się tym nie przejmuje, ponieważ ilość poważnych problemów jest niewielka w ogólnym rozrachunku, a wściekli klienci są po prostu klasyfikowani jako akceptowalne straty, nie inaczej niż w przypadku innych dużych firm, ale niestety nie przynosi to żadnych korzyści. Moim zdaniem BMW należy do niewielkiej liczby doskonałych marek i jeśli są odpowiednio traktowane od nowości, udowodniłyby to, np. serwis docierania skrzyni biegów przy około 1000 MIL/KM, ale tego nie robią, ponieważ zaspokajają potrzeby nabywców flotowych, zwykle w momencie pojawienia się problemów pojazd przeszedł już na następnego właściciela z brakiem gwarancji lub gwarancją posprzedażną inną niż BMW, co działa z korzyścią dla BMW, wszyscy producenci działają w ten sposób w większym lub mniejszym stopniu, to tylko handel samochodami, w którym użytkownik końcowy jest na końcu i zawsze będzie, to naprawdę oznacza, że wszyscy nowi właściciele, nowi lub używani, muszą być "na bieżąco", jeśli chodzi o ich pojazdy, ale to oznaczałoby edukację, więc to się nigdy nie wydarzy 😉 Nie lubię plotek o usterkach pojazdów, ponieważ powodują one więcej czerwonych śledzi niż cokolwiek innego, ponieważ poważne usterki są zwykle niewielką mniejszością, pamiętam, kiedy Ford po raz pierwszy zaczął używać jednopunktowego wtrysku paliwa w całej swojej gamie, opinia publiczna była przyzwyczajona do gaźników i pompowania pedałów gazu, w rezultacie nowe samochody zalewały się na prawo i lewo, mimo że instrukcje uruchamiania mówiły, aby nie dotykać pedału gazu podczas rozruchu, plotki się zaczęły, a Ford został zbesztany za to, że nigdy nie uruchamiał się na zimno lub mokro, ale rzeczywistość w tamtym czasie była taka, że na każdego Forda, który się nie uruchomił, 2000 zawsze się uruchamiało... negatywne wiadomości wygrały, jak zawsze, ludzie [w tym ja] uwielbiają narzekać i szaleć i obwiniać kogokolwiek i cokolwiek, to po prostu ludzka natura, życie jest frustrujące, a samochody naprawdę nie pomagają, wszyscy moglibyśmy kupić konie, ale wtedy niektórzy z nas skończyliby kopnięci w jaja, a sprzedawca zostałby obwiniony za sprzedaż podejrzanego konia:(
Śmieję się z bycia "kopniętym w jaja". Dzięki za odpowiedź
 
Właściciel X1 2.0D xdrive 2018 tutaj. Miałem problem ze skrzynią biegów latem, gdzie wolno włączał się wsteczny i wahał się przy zmianie z 2. biegu w górę. Wyświetlono błąd sprawdzenia skrzyni biegów i błąd „C3 sprzęgło lub B2” w diagnostyce od mojego lokalnego mechanika. Po różnych wizytach w niezależnych warsztatach i usłyszeniu, że wymagana jest nowa skrzynia biegów, w końcu udałem się do dealera BMW. Potwierdzili, że potrzebna jest nowa skrzynia biegów i krótko mówiąc, negocjowali z BMW UK i dostarczono nową skrzynię biegów, a ja zapłaciłem 50% robocizny, a BMW zapłaciło pozostałą robociznę i części (£ 10000+). Samochód ma 4 lata, 29000 mil, niezależną historię serwisową i brak gwarancji. Dealer był wspaniały, powiedział, że zdarzyło się to już wcześniej i będzie dążył do 100% wkładu ze strony BMW. Najwyraźniej znany problem w tych skrzyniach biegów. Mam nadzieję, że to pomoże, jeśli ktoś inny przez to przechodzi.
 
Właściciel X1 2.0D xdrive 2018 tutaj. Miałem problem ze skrzynią biegów latem, kiedy wolno włączał się wsteczny i wahał się przy zmianie z 2. biegu w górę. Wyświetlono błąd sprawdzenia skrzyni biegów i błąd "C3 sprzęgło lub B2" w diagnostyce od mojego lokalnego mechanika. Po różnych wizytach w niezależnych warsztatach i usłyszeniu, że wymagana jest nowa skrzynia biegów, w końcu udałem się do dealera BMW. Potwierdzili, że potrzebna jest nowa skrzynia biegów i krótko mówiąc, negocjowali z BMW UK i dostarczono nową skrzynię biegów, a ja zapłaciłem 50% robocizny, a BMW pozostałą robociznę i części (10000 £+). Samochód 4 lata, 29000 mil, niezależna historia serwisowa i brak gwarancji. Dealer był wspaniały, powiedział, że zdarzyło się to już wcześniej i będzie dążył do 100% wkładu ze strony BMW. Najwyraźniej znany problem w tych skrzyniach biegów.
Mam nadzieję, że to pomoże, jeśli ktoś inny przez to przechodzi.
Ile jednak przypadków? Po prostu się zastanawiam, ponieważ negatywne często przewyższa pozytywne, coś się psuje we wszystkich markach i modelach, ale rzadko jest to powszechne... po prostu mówi się o tym więcej niż o dobrych rzeczach.
 
Właściciel X1 2.0D xdrive 2018 tutaj. Miałem problem ze skrzynią biegów latem, gdzie wolno włączał się wsteczny i wahał się przy zmianie z 2. biegu w górę. Wyświetlono błąd sprawdzenia skrzyni biegów i błąd „C3 sprzęgło lub B2” w diagnostyce od mojego lokalnego mechanika. Po różnych wizytach w niezależnych warsztatach i usłyszeniu, że wymagana jest nowa skrzynia biegów, w końcu udałem się do dealera BMW. Potwierdzili, że wymagana jest nowa skrzynia biegów i krótko mówiąc, negocjowali z BMW UK i dostarczono nową skrzynię biegów, a ja zapłaciłem 50% robocizny, a BMW pozostałą robociznę i części (10000 £+). Samochód 4 lata, 29000 mil, niezależna historia serwisowa i brak gwarancji. Dealer był wspaniały, powiedział, że zdarzyło się to już wcześniej i będzie dążył do 100% wkładu ze strony BMW. Najwyraźniej znany problem w tych skrzyniach biegów.
Mam nadzieję, że to pomoże, jeśli ktoś inny przez to przechodzi.
Dziękuję za Twój post. Mam podobne problemy z automatyczną skrzynią biegów F45 2.0D. Czy dealer BMW zaoferował to od razu, czy też były jakieś negocjacje?
 
Czy toczy się jakaś zbiorowa skarga? Ten sam problem tutaj 2019 47 tys. mil, oczekujący na wyrok głównego dealera.
zbiorowa skarga na garść samochodów? jeśli jest ich więcej, czy masz dane pomocnicze? zdarza się to we wszystkich samochodach wszystkich marek, niektóre mają poważne problemy i cała partia jest potępiana, ale nikt nic nie mówi o tysiącach, które nie mają problemów
 
Cześć wszystkim, śledzę ten wątek, ponieważ również miałem problemy z przeniesieniem napędu (błąd napędu, tryb awaryjny itp.) w X2 sDrive mojej żony z 2018 roku, który ma tę 8-biegową skrzynię biegów Aisin. Dealer BMW wycenił mi 11 tys. funtów za nową skrzynię biegów, zgłosiłem sprawę do BMW UK, które zaoferowało 50% dobrej woli w stosunku do jednostki, ale nadal oznaczało to naprawę za 6-7 tys. funtów oprócz 2500 funtów, które wydałem do tego momentu. Postanowiłem poszukać i zasięgnąć drugiej opinii, a konsensus jest taki, że jest to powszechny, znany problem z tymi skrzyniami biegów Aisin w X1, X2 i niektórych Mini - Internet jest pełen ludzi mających problemy. Rozmawiałem z 3 specjalistami od skrzyń biegów, którzy wszyscy powiedzieli to samo - to powszechny problem z tymi skrzyniami, można go naprawić, ale nie można dostać części, więc nie zaryzykujemy rozebrania go, aby stwierdzić, że nie możemy zdobyć części. Rozmawiałem również ze specjalistą od osiągów, który ma oprogramowanie BMW i dostęp do wsparcia technicznego BMW i oni, cytując, 'widzą wielu klientów z tymi kodami błędów'. Kody te zwykle wyglądają następująco lub podobnie: 4204F1 - Monitorowanie przełożenia biegów 7: Sprzęgło C2 lub C3 nieprawidłowo otwarte 421841 - Elektryczny zawór regulacji ciśnienia C4: maksymalne ciśnienie BMW stwierdziło, że skrzynia biegów nie wytrzymuje ciśnienia pochodzącego z silnika, więc przełącza się w tryb awaryjny. Jeździ dobrze przez 15 minut z płynną zmianą biegów, a następnie pojawia się komunikat 'Boing komputer mówi nie'. Złożyłem skargę do BMW UK, które nie chce się ruszyć z miejsca ani przyznać, że mają problem. Podczas moich badań, i jak wspomniano kilka razy w tym wątku, dokumentacja Aisin (którą uzyskałem z ich strony internetowej) zaleca wymianę ATF co 20 000 km lub 2 lata, aby uniknąć uszkodzeń i problemów z wydajnością, a nawet bezpośrednio zaprzeczają stwierdzeniu 'dożywotniej bezobsługowości' ze strony BMW. Mamy więc producenta samochodów, który bezpośrednio zaprzecza zaleceniom serwisowym producentów jednostek napędowych. Wszyscy wiemy, co się dzieje, jeśli nie przestrzegasz harmonogramu serwisowego BMW i coś pójdzie nie tak, komputer BMW mówi nie! W rzeczywistości ich wyłączenia gwarancyjne są dość jasne: Autoryzowany dealer BMW zastrzega sobie prawo do odrzucenia wszelkich roszczeń, w których przyczyną wady jest nieprzestrzeganie interwałów serwisowych zalecanych przez BMW i/lub zaleceń BMW dotyczących pielęgnacji i konserwacji pojazdu Jestem w trakcie sporządzania skargi na poziomie wykonawczym do BMW (mimo że powiedziano mi, że się tym nie zajmie i zostanie przekazana do zespołu, z którym już rozmawiałem), ponieważ proces musi zostać przeprowadzony. My, konsumenci, mamy szereg zabezpieczeń w ramach różnych przepisów dotyczących ochrony konsumentów, pod które moim zdaniem ten problem może podlegać i badam to z Citizens Advice i Trading Standards. Chodzi o to, że gdybyśmy zostali poinformowani o wymogu serwisowym w momencie zakupu lub w książkach serwisowych BMW, mielibyśmy szansę uniknięcia problemów z przeniesieniem napędu, ale tak nie jest. Problem, jaki mamy, polega na tym, że jeśli zgłosisz skargę jako osoba fizyczna, BMW się tym nie przejmuje, kilku niezadowolonych klientów, którzy nie mają innego wyjścia, jak tylko zapłacić za naprawę ich w przeciwnym razie bezużytecznego samochodu, to drobnostka dla firmy, która w roku obrotowym 22 osiągnęła 16,1 miliarda euro zysku. Ale dla człowieka z ulicy naprawa za kilka tysięcy funtów to ogromny problem, jeśli potrzebujesz samochodu do pracy lub wożenia dzieci do szkoły itp. Uważam, że musimy się zorganizować, aby spróbować zmusić ich do słuchania.
 
Cześć wszystkim, śledzę ten wątek, ponieważ miałem również problemy z przeniesieniem napędu (błąd układu napędowego, tryb awaryjny itp.) w X2 sDrive mojej żony z 2018 roku, który ma tę 8-biegową skrzynię biegów Aisin. Dealer BMW wycenił mi 11 tys. za nową skrzynię biegów, zgłosiłem sprawę do BMW UK, które zaoferowało 50% dobrej woli w stosunku do jednostki, ale nadal oznaczało to naprawę za 6-7 tys. funtów oprócz 2500 funtów, które wydałem do tego momentu. Postanowiłem rozejrzeć się i zasięgnąć drugiej opinii, a konsensus jest taki, że jest to powszechny, znany problem z tymi skrzyniami biegów Aisin w X1, X2 i niektórych Mini - Internet jest pełen ludzi mających problemy. Rozmawiałem z 3 specjalistami od skrzyń biegów, którzy wszyscy powiedzieli to samo - to powszechny problem z nimi, można go naprawić, ale nie można dostać części, więc nie zaryzykujemy rozebrania go, aby stwierdzić, że nie możemy zdobyć części. Rozmawiałem również ze specjalistą od osiągów, który ma oprogramowanie BMW i dostęp do wsparcia technicznego BMW i oni, cytując, "widzą wielu klientów z tymi kodami błędów". Kody te zwykle wyglądają następująco lub podobnie:

4204F1 - Monitorowanie przełożenia biegów 7: Sprzęgło C2 lub C3 nieprawidłowo otwarte
421841 - Elektryczny zawór regulacji ciśnienia C4: maksymalne ciśnienie

BMW stwierdziło, że skrzynia biegów nie wytrzymuje ciśnienia pochodzącego z silnika, więc przełącza się w tryb awaryjny. Jeździ dobrze przez 15 minut z płynną zmianą biegów, a następnie pojawia się komunikat Boing computer says no..

Złożyłem skargę do BMW UK, które nie chce ustąpić ani przyznać, że mają problem. Podczas moich badań, i jak wspomniano kilka razy w tym wątku, dokumentacja Aisin (którą uzyskałem z ich strony internetowej) zaleca wymianę ATF co 20 000 km lub 2 lata, aby uniknąć uszkodzeń i problemów z wydajnością, a nawet bezpośrednio zaprzeczają twierdzeniu BMW o "dożywotniej bezobsługowości". Mamy więc producenta samochodów, który bezpośrednio zaprzecza zaleceniom serwisowym producentów skrzyń biegów. Wszyscy wiemy, co się dzieje, jeśli nie przestrzegasz harmonogramu serwisowego BMW i coś pójdzie nie tak, komputer BMW mówi nie! W rzeczywistości ich wyłączenia gwarancyjne są dość jasne:

Autoryzowany dealer BMW zastrzega sobie prawo do odrzucenia wszelkich roszczeń, w których przyczyną wady jest nieprzestrzeganie interwałów serwisowych zalecanych przez BMW i/lub zaleceń BMW dotyczących pielęgnacji i konserwacji pojazdu

Jestem w trakcie sporządzania skargi na poziomie wykonawczym do BMW (mimo że powiedziano mi, że się tym nie zajmie i zostanie przekazana do zespołu, z którym już rozmawiałem), ponieważ proces musi zostać przeprowadzony. My, konsumenci, mamy szereg zabezpieczeń na mocy różnych części ustawodawstwa konsumenckiego, pod które moim zdaniem ten problem może podlegać i badam to z Citizens Advice i Trading Standards. Chodzi o to, że gdybyśmy zostali poinformowani o wymogu serwisowym w momencie zakupu lub w książkach serwisowych BMW, mielibyśmy szansę uniknięcia problemów ze skrzynią biegów, ale tak nie jest. Problem, który mamy, polega na tym, że jeśli zgłosisz skargę jako osoba fizyczna, BMW się tym nie przejmuje, kilku niezadowolonych klientów, którzy nie mają innego wyjścia, jak tylko wyłożyć pieniądze na naprawę swojego w przeciwnym razie bezużytecznego samochodu, to drobnostka dla firmy, która w roku obrotowym 22 wygenerowała 16,1 miliarda euro zysku. Ale dla człowieka z ulicy naprawa za kilka tysięcy funtów to ogromny problem, jeśli potrzebujesz samochodu do pracy lub wożenia dzieci do szkoły itp. Uważam, że musimy się zorganizować, aby spróbować zmusić ich do słuchania.
Uważam, że problemem jest to, co wspominasz, interwały serwisowe! skrzynie biegów są używane przez wielu producentów samochodów bez widocznych problemów, istnieje szkoła myślenia, która uważa, że te skrzynie biegów powinny mieć okres docierania, a następnie pełną wymianę płynu, a następnie wymiany płynu co 25 do 30 000 mil, moja skrzynia biegów miała te same problemy przy 25 000 milach, pełne płukanie płynem, prawidłowa procedura napełniania i reset skrzyni biegów to naprawiły. Mówiłem już wcześniej, że myślę, że nonsens "wypełniony na całe życie" ma pasować do kupujących flotę, do czasu odsprzedaży samochodów, gwarancje powinny obejmować problem, co oczywiście nie działa dla wszystkich kupujących. Naprawdę nie wierzę, że jest to tak powszechne, jak niektórzy uważają, ale to niestety ci nie pomaga, niestety nie znam odpowiedzi, chociaż jako powszechnie używana skrzynia biegów części powinny być łatwo dostępne ze źródeł innych niż BMW, przejechałem teraz 5000 mil na "Uszkodzonym" wymagającym naprawy lub wymiany bez żadnych usterek po serwisie i resecie, inną opcją dla ciebie byłaby używana skrzynia zamienna, obecnie na sprzedaż na ebayu jest jedna z zaledwie 958 milami za około jedną trzecią twojej wyceny naprawy, warta przemyślenia IMO, niezależnie od powodzenia, mam nadzieję, że uda ci się to załatwić(y)
 
Uważam, że problemem jest to, co wspominasz, interwały serwisowe! Skrzynie biegów są używane przez wielu producentów samochodów bez widocznych problemów, istnieje szkoła myślenia, która uważa, że te skrzynie biegów powinny mieć okres docierania, a następnie pełną wymianę płynu, a następnie wymiany płynu co 25 do 30 000 mil, moja skrzynia biegów miała te same problemy przy 25 000 milach, pełne płukanie płynem, prawidłowa procedura napełniania i reset skrzyni biegów rozwiązały problem. Mówiłem już wcześniej, że myślę, że nonsens "wypełniony na całe życie" ma pasować do kupujących flotę, do czasu sprzedaży samochodów gwarancje powinny obejmować problem, co oczywiście nie działa dla wszystkich kupujących. Naprawdę nie wierzę, że jest to tak powszechny problem, jak niektórzy uważają, ale to ci niestety nie pomaga, niestety nie znam odpowiedzi, chociaż jako powszechnie używana skrzynia biegów części powinny być łatwo dostępne ze źródeł innych niż BMW, przejechałem teraz 5000 mil na "Uszkodzonej" wymagającej naprawy lub wymiany bez żadnych usterek po serwisie i resecie, inną opcją dla ciebie byłaby używana skrzynia zamienna, obecnie na ebay jest na sprzedaż jedna z zaledwie 958 milami za około jedną trzecią twojej wyceny naprawy, warta rozważenia IMO, niezależnie od powodzenia, mam nadzieję, że uda ci się to załatwić(y)
tak, zgadzam się Bruce, to pokazały moje badania. Moim argumentem jest to, że jako konsument muszę być świadomy wymagań serwisowych lub ryzyka związanego z zaleceniem „wypełnienia na całe życie”, aby dokonać świadomego wyboru - prawo również to stwierdza. Gdybym wiedział o wymaganiach serwisowych, to bym je przestrzegał - ostatnie miejsce, w którym byłem, potwierdziło, że płyn był w złym stanie, więc jako ostateczność chcę go wypłukać i napełnić - na jaki reset skrzyni biegów się powołujesz? Czy naprawdę uważasz, że to skrzynia biegów jest problemem, czy też właściwie korpus zaworu i cewki, zauważyłem również, że funkcja stop/start również nie działa.
 
Nie płucz, musisz wykonać wiele spuszczeń i napełnień, ponieważ nie możesz spuścić płynu z konwertera momentu obrotowego bez wyjmowania skrzyni biegów, stwierdziłem, że 4 spuszczenia i napełnienia sprawiły, że płyn był nieskazitelny, był czarny jak olej napędowy! Ostateczne napełnienie musi być jednak wykonane prawidłowo, tj. odpowiednia temperatura itp., reset ma na celu poinformowanie skrzyni biegów o wymianie płynu, a także zresetowanie uczenia się skrzyni biegów, które dostosowuje się do stylu jazdy. Użyłem: MANNOL 20L GM DEXRON VI 6 Płyn do automatycznej skrzyni biegów ATF Ford Mercon LV po wielu dniach prób znalezienia właściwej specyfikacji, jest to to samo, co zaleca Aisin, zużyjesz większość, jeśli nie wszystko.
Nie płucz, ponieważ ciśnienie może poluzować jeden lub więcej pierścieni O, co spowoduje konieczność rozebrania skrzyni biegów, części można znaleźć [uwaga!] na wielu chińskich stronach, ponieważ większość elementów wewnętrznych jest chińska, więc istnieją opcje, które nie są tak straszne, jak niektórzy chcieliby, żebyś uwierzył, szkoda tylko, że ty i inni jesteście w tej sytuacji, skrzynia biegów Aisin moim zdaniem jest doskonała, jeśli jest odpowiednio traktowana, wiele osób przejeżdża wiele kilometrów, zanim pojawią się problemy, nawet bez regularnego serwisowania, Volvo jest również "wypełnione na całe życie" z tą samą skrzynią biegów... szaleństwo!
 
Cześć wszystkim, śledzę ten wątek, ponieważ miałem również problemy z przeniesieniem napędu (błąd układu napędowego, tryb awaryjny itp.) w X2 sDrive z 2018 roku mojej żony, który ma tę 8-biegową skrzynię biegów Aisin. Dealer BMW wycenił mi 11 tys. za nową skrzynię biegów, zgłosiłem sprawę do BMW UK, które zaoferowało 50% dobrej woli w stosunku do urządzenia, ale nadal oznaczało to naprawę w wysokości 6-7 tys. funtów oprócz 2500 funtów, które wydałem do tego momentu. Postanowiłem rozejrzeć się i zasięgnąć drugiej opinii, a konsensus jest taki, że jest to powszechny, znany problem z tymi skrzyniami biegów Aisin w X1, X2 i niektórych Mini - Internet jest pełen ludzi mających problemy. Rozmawiałem z 3 specjalistami od skrzyń biegów, którzy wszyscy powiedzieli to samo - to powszechny problem z tymi skrzyniami, można go naprawić, ale nie można dostać części, więc nie zaryzykujemy rozebrania go, aby stwierdzić, że nie możemy zdobyć części. Rozmawiałem również ze specjalistą od osiągów, który ma oprogramowanie BMW i dostęp do wsparcia technicznego BMW i oni, cytując, "widzą wielu klientów z tymi kodami błędów". Kody te zwykle są następujące lub podobne: 4204F1 - Monitorowanie przełożenia bieg 7: Sprzęgło C2 lub C3 nieprawidłowo otwarte 421841 - Elektryczny zawór regulacji ciśnienia C4: maksymalne ciśnienie BMW stwierdziło, że skrzynia biegów nie wytrzymuje ciśnienia dochodzącego z silnika, więc przełącza się w tryb awaryjny. Jeździ dobrze przez 15 minut z płynną zmianą biegów, a następnie pojawia się komunikat "Boing komputer mówi nie". Złożyłem skargę do BMW UK, które nie chcą ustąpić ani przyznać, że mają problem. Podczas moich badań i jak wspomniano kilka razy w tym wątku, dokumentacja Aisin (którą uzyskałem z ich strony internetowej) zaleca wymianę ATF co 20 000 km lub 2 lata, aby uniknąć uszkodzeń i problemów z wydajnością, a nawet bezpośrednio zaprzecza twierdzeniu BMW o "dożywotniej bezobsługowości". Mamy więc producenta samochodów, który bezpośrednio zaprzecza zaleceniom serwisowym producentów skrzyń biegów. Wszyscy wiemy, co się dzieje, jeśli nie przestrzegasz harmonogramu serwisowego BMW i coś pójdzie nie tak, komputer BMW mówi nie! W rzeczywistości ich wyłączenia gwarancyjne są dość jasne: Autoryzowany dealer BMW zastrzega sobie prawo do odrzucenia wszelkich roszczeń, w których przyczyną usterki jest nieprzestrzeganie okresów międzyprzeglądowych zalecanych przez BMW i/lub zaleceń BMW dotyczących pielęgnacji i konserwacji pojazdu Jestem w trakcie sporządzania skargi na poziomie wykonawczym do BMW (mimo że powiedziano mi, że się tym nie zajmie i zostanie przekazana do zespołu, z którym już rozmawiałem), ponieważ proces musi zostać przeprowadzony. My, konsumenci, mamy szereg zabezpieczeń na mocy różnych przepisów konsumenckich, które moim zdaniem mogą dotyczyć tego problemu i badam to z Citizens Advice i Trading Standards. Chodzi o to, że gdybyśmy zostali poinformowani o wymaganiach serwisowych w momencie zakupu lub w książkach serwisowych BMW, mielibyśmy szansę uniknięcia problemów z przeniesieniem napędu w przyszłości, ale tak nie jest. Problem polega na tym, że jeśli zgłosisz skargę jako osoba fizyczna, BMW się tym nie przejmuje, kilku niezadowolonych klientów, którzy nie mają innego wyjścia, jak tylko wyłożyć pieniądze na naprawę swojego w przeciwnym razie bezużytecznego samochodu, to drobne dla firmy, która w roku obrotowym 22 osiągnęła 16,1 miliarda euro zysku. Ale dla przeciętnego człowieka naprawa za kilka tysięcy funtów to ogromny problem, jeśli potrzebujesz samochodu do pracy lub wożenia dzieci do szkoły itp. Uważam, że musimy się zorganizować, aby spróbować zmusić ich do słuchania.
Miałem BMW 2018 X1 z tym samym problemem (błąd układu napędowego), po zapłaceniu opłaty za przegląd w wysokości 520 funtów, powiedzieli, że to problem ze skrzynią biegów, który wymaga naprawy za 10 tys. Potrzebuję tu jakiejś rady, ma tylko 44 tys. km, nie stać mnie na zapłacenie 10 tys. za naprawę skrzyni biegów.
 
Miałem BMW 2018 X1 z tym samym problemem (błąd układu napędowego), po zapłaceniu opłaty za przegląd w wysokości 520 funtów, powiedzieli, że to problem ze skrzynią biegów, który wymaga 10 tys. funtów na naprawę. Potrzebuję tutaj rady, ma dopiero 44 tys. km, nie stać mnie na zapłacenie 10 tys. funtów za naprawę skrzyni biegów.
Spróbuj serwisu i resetu, a jeśli to się nie uda, kup używaną skrzynię biegów z niskim przebiegiem, 10 tys. to słaby żart
 
Cóż, BMW X1 xDrive - F48 (2019), 98 000 km te same problemy. Wymieniono olej w skrzyni biegów (ATF) i problemy zniknęły. Teraz mam płynną zmianę prędkości i działa jak urok.
Uważam, że większość problemów można rozwiązać w ten sposób, dobrze słyszeć, że u ciebie też zadziałało(y)
 
Cóż, BMW X1 xDrive - F48 (2019), 98 000 km te same opisane problemy. Wymieniono olej w skrzyni biegów (ATF) i problemy zniknęły. Teraz mam płynną zmianę prędkości i działa jak urok.
Dzięki za aktualizację, naprawdę cieszę się, że udało Ci się to rozwiązać, czy miałeś również kody błędów i/lub ostrzeżenie o układzie napędowym i pojazd przechodzący w tryb awaryjny?

Dzięki
 
41 - 60 of 267 Posts