BMW Forums : BimmerForums banner

F48 X1 Xdrive 2018 Problemy ze skrzynią biegów Aisin!

83K views 266 replies 54 participants last post by  Dcash29  
#1 ·
Cześć wszystkim

Jestem nowy w posiadaniu BMW i mam X1 Xdrive z 2018 roku z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów, która szybko zaczęła sprawiać problemy.

Niestety BMW chce 8 tys. funtów za wymianę skrzyni, więc mam nadzieję znaleźć porady dotyczące warsztatów, które mogłyby naprawić skrzynię biegów.

#9 ·
Koszmar… brzmi jak problem z zaworem/megatroniką. Typowa reakcja BMW to po prostu wymiana skrzyni zamiast jej naprawy. BMW prawdopodobnie mówi, że jest uszczelniona na całe życie, tak jak robią to ze skrzyniami ZF, zamiast uwzględniać harmonogram serwisowy. Zastanawiam się, czy serwis mógłby to wyleczyć, jeśli nie uda ci się nic wskórać u dealera, spróbuj znaleźć partnera serwisowego, który pomoże i doradzi, skrzynia biegów jest powszechnie używana przez innych producentów, więc powinno ich być już kilku. Miałbyś nadzieję, że dadzą ci gest dobrej woli, ponieważ jest to tak ważny element i powinien wytrzymać znacznie dłużej.

#11 ·
Tylko żeby zaktualizować: BMW nie chce zaoferować żadnej dobrej woli, ponieważ nie kupiłem bezpośrednio od BMW. Pełna historia serwisowa głównego dealera itp. nie pomaga.

Wcześniej kupiłem inny pojazd nowy od BMW, ale nie jest to brane pod uwagę.

Trochę rozczarowany, że główny komponent, taki jak skrzynia biegów, może ulec awarii po 4 latach i poniżej 60 tys. mil i zasadniczo być traktowany jako część eksploatacyjna.

#263 ·
Aktualizacja:

BMW nie jest skłonne zaoferować żadnej pomocy, ponieważ nie kupiłem bezpośrednio od BMW. Pełna historia serwisowa w autoryzowanym serwisie itp. nie pomaga.

Kiedyś kupiłem inny pojazd jako nowy od BMW, ale to nie jest brane pod uwagę.

Lekko rozczarowany, że główny element, taki jak skrzynia biegów, może ulec awarii po 4 latach i poniżej 60 tys. mil i być traktowany jako część zużywalna.