BMW Forums : BimmerForums banner

Przewody hamulcowe skorodowane (zalecenie Mpt)

3.2K views 18 replies 7 participants last post by  Alan G  
#1 ·
Cześć wszystkim, właśnie miałem przegląd techniczny, przeszedł, ale zalecono mi wymianę przewodów hamulcowych w przygotowaniu do następnego przeglądu.

Zalecenie brzmiało:
Przewody hamulcowe z przodu i z tyłu skorodowane, pokryte smarem lub innym materiałem.
Nie jestem pewien czym, ponieważ nie dotykałem ich od czasu, gdy go posiadam.

Na jaką cenę powinienem się nastawić, aby wymienić przewody hamulcowe od przodu do tyłu? Czy to duża robota? Wolę to zrobić, ponieważ wożę w nim moje dzieci, więc nie będę ryzykować.
Dzięki wszystkim
 
#2 ·
Zakładając, że to nie główne przewody hamulcowe biegnące wzdłuż całego samochodu, a jedynie krótkie przewody hamulcowe od przewodów do każdego zacisku?
Nie wiedząc, który i jaki samochód, niewiele pomaga, ale można kupić ulepszone przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej za około 100 - 120 funtów za wszystkie cztery, co moim zdaniem jest niewielkim kosztem za godną ulepszenia.
 
#3 ·
Wymiana przewodów hamulcowych odbywa się albo za pomocą oryginalnej stali nierdzewnej, albo tańszą drogą miedzianą. Oczywiście miedź jest tańsza (szacunkowo 20 funtów w porównaniu do oryginalnych za około 130 funtów). Problemem nie są części, ale czas potrzebny na prawidłową wymianę wszystkich 4. Kolejna szacunkowa wartość sugerowałaby godzinę na przewód (uwzględniając usunięcie oryginału, wygięcie do kształtu nowego i ponowną instalację). Zatem należy uwzględnić co najmniej 4 godziny pracy, chyba że zajmiesz się tym sam.

Jak się składa, moje też wymagają zrobienia z dokładnie tego samego powodu/komentarza, ale dla mnie to droga gwarancyjna... trzymam kciuki, przeszło wszystkie przeglądy płynów itp. i ma wytrzymać do końca życia samochodu/części bezobsługowej. Dealer wydaje się być całkiem pewny.
 
#4 ·
Najprawdopodobniej rury przy tylnej osi i przednie do elastycznych wymagają naprawy.
Tyły mogą być utrapieniem, jeśli połączenia się kruszą, ponieważ przestrzeń jest ograniczona. Jakiś czas temu robiłem to w serii 1 i musiałem jednocześnie wymienić 4 elastyczne rury z tyłu. Użyłem miedzi do sztywnych przewodów, ponieważ jest łatwa w obróbce i znacznie tańsza niż te od BMW.
 
#5 ·
Najprawdopodobniej chodzi o przewody przy tylnej osi i przednie do elastycznych, które trzeba zrobić.
Tylne mogą być uciążliwe, jeśli połączenia się kruszą, ponieważ przestrzeń jest ograniczona. Jakiś czas temu robiłem kilka w serii 1 i musiałem jednocześnie wymienić 4 elastyczne przewody z tyłu. Użyłem miedzi do sztywnych przewodów, ponieważ jest łatwa w obróbce i znacznie tańsza niż kupowanie tych od BMW.
Czy chciałbyś zrobić mój? 🤣
 
#8 ·
Miałem taką samą adnotację na nowym dla mnie e90, ale na teście, który był dostarczony z samochodem.
Powiedziano również, że zamontowano osłony podwozia.
Więc wjechał na podnośnik w garażu mojego kumpla i pierwszą rzeczą, którą zauważyliśmy, było to, że nie miał osłon podwozia.
Potem przyjrzeliśmy się przewodom hamulcowym i zostały one wymienione, ale były w samochodzie co najmniej kilka lat.
Znam teraz warsztat, w którym był ostatnio testowany i nie powiem nic więcej.
Czy dobrze jeździ ??? zaliczone.
 
#12 ·
Miałem taką samą poradę w nowym dla mnie e90, ale na teście, który był dostarczony z samochodem.
Powiedział również, że zamontowano osłony podwozia.
Więc wjechał na podnośnik w garażu mojego kolegi i pierwszą rzeczą, którą zauważyliśmy, było to, że nie miał osłon podwozia.
Następnie przyjrzeliśmy się przewodom hamulcowym i zostały one wymienione, ale były w samochodzie co najmniej kilka lat.
Znam teraz warsztat, w którym był ostatnio testowany i nie powiem nic więcej.
Czy dobrze się prowadzi ??? zaliczone.
Tak, hamulce działają dobrze, mimo że mam duże wibracje podczas hamowania, ale to przez tarcze, które są na nim, mam nadzieję, ponieważ zostaną one wkrótce wymienione, Alan.
 
#18 ·
System MOT ma obie opcje.
Rura skorodowana??.
Rura pokryta smarem lub??.
Wystarczy wybrać jedną z nich podczas wykonywania części komputerowej na końcu.
tylko
System MOT ma obie opcje.
Rura skorodowana??.
Rura pokryta smarem lub??.
Wystarczy wybrać jedną z nich podczas wykonywania części komputerowej na końcu.
tak, tylko wizualna inspekcja, założę się, że gdyby wyszorowali wszystko, co było tłuste/oleiste, przegląd techniczny kosztowałby co najmniej 100 funtów
 
#19 ·
Tak, wizualnie, ale jeśli podejrzane, to coś w rodzaju zadrapania. Cóż, to robiłem przez zbyt wiele lat, żeby pamiętać starą szkołę, można powiedzieć. Mój kumpel ma garaż i robi dokładnie to samo. Nie jestem pewien, co robią młodzi ludzie, ale wiem, że ci, których znam, nie są tak dokładni jak my, starzy faceci.