BMW Forums : BimmerForums banner
21 - 32 of 32 Posts
Discussion starter · #24 ·
Poszedłem do 117speed w Trafford Park. Okazuje się, że hamownia/mapowanie nie ma nic wspólnego z problemem doładowania, który mam przed 3000 obr./min. Muszę rozwiązać problem przed ponownym mapowaniem samochodu i, jak już wcześniej wspomniano, tuner nie dotknie go, dopóki problem nie zostanie rozwiązany. Zmapowali EGR i klapy wirowe, a problem nadal występował. Potem szukałem wycieku w systemie i zrobiłem test dymny, ale nie wykryto żadnego wycieku. Wymieniłem czujnik map, który był brudny, ale problem nadal występuje. Następną rzeczą jest zawór ciśnienia doładowania rano, aby sprawdzić, czy to pomoże. To elektroniczny siłownik, więc utknąłem w testowaniu tego. Wygląda na to, że będę musiał kupić nową turbosprężarkę.
 
Kod błędu, który posiadasz, odnosi się do silnika siłownika klap wirowych, który przekracza swoje ustawione parametry. Kiedy włączasz zapłon, wykonuje on ruch od otwarcia do zamknięcia jako kontrolę klap wirowych. Jeśli przekroczy on zakres, który powinien, w wyniku zużycia w połączeniach, myśli, że klapy wirowe są uszkodzone i przełącza samochód w tryb awaryjny. Nie zapala się wtedy kontrolka silnika. Mimo że klapy wirowe zostały usunięte, siłownik nadal będzie wykonywał ruch i w Twoim przypadku nadal przekracza on swoje ustawione parametry. Musisz usunąć siłownik i wykonać nowy ogranicznik, aby podczas testu pozostał w swoich ustawieniach. Alternatywą jest wymiana kolektora dolotowego na nowy, co również rozwiąże problem. Pozdrawiam Jim
 
Niesamowite wieści @335Daz. Śledziłem uważnie Twój wątek, ponieważ niedawno kupiłem jeden z nich jako impuls, i chociaż mój samochód wydaje się w 100% sprawny, dobrze jest zrozumieć problemy, na które napotykają inni, zwłaszcza gdy widzisz tak dobry wynik, jak ten, w odkrywaniu problemu i przywracaniu samochodu do normy.
 
Problem z moim był z płytką czujnika magnetycznego wewnątrz silnika klapy wirowej. Zgodnie z typowym procesem produkcyjnym BMW, małe płytki drukowane są łączone przez wciskanie na podłużne piny. Z czasem metoda ta jest podatna na złe połączenia. Prosta i dobra naprawa polega na przylutowaniu pinów w miejscu, gdzie przechodzą przez otwory na płytce drukowanej. Nigdy więcej nie będziesz miał z tym złego połączenia.....nigdy więcej.
Mała płytka drukowana wewnątrz silnika/skrzyni biegów ma tylko 3 połączenia ... Masa, 5 V i Sygnał.
Wszystko, co zrobiłem, to przylutowałem piny do płytki drukowanej. Kod błędu został wyczyszczony i Bingo Bango, znów jak nowy.
 
21 - 32 of 32 Posts