BMW Forums : BimmerForums banner
201 - 220 of 267 Posts
Bmw nie może zapewnić interwału serwisowego dla automatycznej skrzyni biegów Aisin. Jednak serwis olejowy na mój koszt mógłby rozwiązać problem szarpania biegów. Czy jest tu ktoś na tej stronie z tym samym problemem, kto ma odwagę podjąć działania, czy też odwiedza to miejsce tylko po to, by narzekać?
 
BMW z silnikami poprzecznymi, w tym X1, X2, BMW mini, używają automatycznej skrzyni biegów Aisin. Mój X2 z października 2018 roku i 2000 mil przebiegu w listopadzie 2024 roku ma pomarańczowe ostrzeżenie o konieczności serwisowania skrzyni biegów. Ponadto kod diagnostyczny 421203 stwierdza „Przekroczono żywotność oleju w skrzyni biegów”. Po godzinach badań zauważam, że podobne pojazdy w tym samym wieku miały problemy ze skrzynią biegów. Jestem przekonany, że znam już odpowiedź, strona internetowa Aisin wyraźnie stwierdza, że ​​wymiana płynu ATF jest wymagana po 6 latach lub 20000 km. Zbiegiem okoliczności praktycznie wszystkie komentarze na tym forum i BMW mini odnoszą się do pojazdów zarejestrowanych w 2018 roku.
 
Cześć F48 18d 60k na liczniku, miałem szarpanie na niższych biegach i problem z momentem obrotowym P0741, wymieniłem konwerter momentu obrotowego i dwa zacinające się solenoidy, wyczyściłem korpus zaworu, skrzynia pracuje teraz bardzo płynnie jak pierwszego dnia. Nie daj się zwieść dealerom BMW, sama skrzynia jest mocna, zawory są słabe.
 
BMW z silnikami poprzecznymi, w tym X1, X2, BMW mini, używają automatycznej skrzyni biegów Aisin. Mój X2 z października 2018 roku i 2000 mil przejechane w listopadzie 2024 roku ma pomarańczowe ostrzeżenie o konieczności serwisowania skrzyni biegów. Ponadto kod diagnostyczny 421203 stwierdza „Przekroczono okres eksploatacji oleju w skrzyni biegów”. Po godzinach badań zauważam, że podobne pojazdy w tym samym wieku miały problemy ze skrzynią biegów. Jestem przekonany, że znam już odpowiedź, strona internetowa Aisin wyraźnie stwierdza, że ​​wymiana płynu ATF jest wymagana po 6 latach lub 20000 km. Zbiegiem okoliczności praktycznie wszystkie komentarze na tym forum i BMW mini odnoszą się do pojazdów zarejestrowanych w 2018 roku.
Masz absolutną rację, że skrzynia biegów powinna być serwisowana przy 200 000 km. Nie ma jednak żadnych pisemnych ram czasowych serwisowania ze strony BMW UK, ani nie mogą ich podać po zapytaniu. Zamiast tego oczekuje się, że wydasz 400 funtów na jej wykonanie, chyba że jesteś jednym z pechowców, którzy skończyli z uszkodzoną skrzynią biegów, której koszty naprawy przekraczają 7000 funtów. Moja sprawa zostanie wysłana do rzecznika motoryzacji.
 
Doświadczam tego samego problemu z układem napędowym/skrzynią biegów w moim BMW X1 (68 tablica, zarejestrowany w lutym 2019 r.). Kupiłem pojazd od Big Motoring World przy przebiegu 40 tys. mil na finansowanie. Początkowy problem wystąpił przy przebiegu 44 tys. mil, po tym jak wymiana oleju rok temu tymczasowo rozwiązała problem. Problem zniknął na 500 mil i zaczął się ponownie nasilać. Problem powrócił w pełni przy przebiegu 59 tys. mil. Jestem gotów dołączyć do skargi zbiorowej w tej sprawie.
 
Mam te same problemy ze skrzynią biegów w moim BMW X2 z 2018 roku. Zaczęło się około 60 000 km i stopniowo się pogarszało, ogromne wstrząsy w układzie napędowym, poślizgi, niemożność włączenia niektórych biegów. Ostatecznie zrobiłem wymianę oleju w nadziei, że rozwiąże to problem, niestety tylko nieznacznie go poprawiło. Czuję, że mechanicznie w skrzyni biegów coś jest nie tak. Teraz czekam na termin, aby sprawdzić to u dealera BMW, mam nadzieję, że znajdą problem, abym mógł skontaktować się z moim zewnętrznym dostawcą gwarancji. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, zatwierdzą roszczenie i nie będę musiał płacić ani grosza. Nie wiem, czy powinienem zatrzymać samochód później, ponieważ tak wiele osób ma ten sam problem z tą skrzynią biegów. Naprawdę szkoda, bo poza tym samochód jest marzeniem.
 
Mam te same problemy ze skrzynią biegów w moim BMW X2 z 2018 roku. Zaczęło się około 60 000 km i stopniowo się pogarszało, ogromne wstrząsy w układzie napędowym, poślizgi, problemy z włączeniem niektórych biegów. Ostatecznie zrobiłem wymianę oleju w nadziei, że rozwiąże to problem, niestety tylko nieznacznie go poprawiło. Czuję, że mechanicznie coś jest nie tak w skrzyni biegów. Teraz czekam na termin, aby sprawdzić to u dealera BMW, mam nadzieję, że znajdą przyczynę, abym mógł skontaktować się z moim zewnętrznym dostawcą gwarancji. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, zatwierdzą roszczenie i nie będę musiał płacić ani grosza. Nie wiem, czy powinienem zatrzymać samochód później, ponieważ tak wiele osób ma ten sam problem z tą skrzynią biegów. Naprawdę niefortunne, ponieważ w przeciwnym razie samochód jest marzeniem.
Informuj nas na bieżąco
 
Mój F46 (2018) nie wykazywał żadnych objawów wymienionych w tym wątku, po prostu brzmi jak londyńska taksówka. Zaczęło się to po wizycie u dealera w związku z akcją serwisową EGR. Najpierw myśleli, że to tłumik drgań powoduje hałas, ale tak nie było - napinacz był 'sztywny', więc został wymieniony. Teraz powiedzieli, że uważają, że występuje wewnętrzna usterka skrzyni biegów. Samochód miał dwóch właścicieli, mnie i BMW, został kupiony od BMW w 2020 roku i ma FBMWSH oraz przejechał 90 000 mil (głównie autostradą). Mam trudności z zaakceptowaniem, że skrzynia biegów jest uszkodzona, skoro nie wykazywała żadnych oznak problemu z zadaniem, które ma wykonywać. Dealer wrócił do BMW U.K., aby ubiegać się o płatność z tytułu dobrej woli za wszelkie prace (bez konieczności składania przeze mnie wniosku), ale coś po prostu do mnie nie dociera.
 
Kupiliśmy nasze x2 2.0d od BMW. Egzemplarz demonstracyjny. Pełna historia serwisowa BMW. Przy przebiegu około 30 tys. mil skrzynia biegów zaczęła szarpać. Sytner stwierdził, że wszystko jest w porządku, dopóki starszy technik nie powiedział, że tak nie powinno być. Gwarancja się skończyła, ale wykupiliśmy przedłużoną gwarancję BMW. Nadal myślałem, że BMW jakoś wykręci się od płacenia za naprawy, ponieważ prosili o naszą fakturę zakupu, rachunki serwisowe itp. W każdym razie, w końcu BMW zapłaciło cały koszt napraw, a kiedy mówię naprawy, mam na myśli zupełnie nową skrzynię biegów za 12 tys. funtów! Zapłaciliśmy tylko 100 funtów nadwyżki. Jeśli samochód jest na gwarancji BMW, pokryją/powinni pokryć cały koszt naprawy. Osobiście, nawet jeśli samochód nie jest już na gwarancji, argumentowałbym, że BMW powinno naprawić lub wymienić skrzynię biegów, ponieważ żadna przyzwoita skrzynia biegów nie powinna się zepsuć przy przebiegu 30 tys. mil. Większość przyzwoitych skrzyń biegów powinna wytrzymać do niskich setek tysięcy mil bez problemów, jeśli nie są nadużywane.
 
2018 X1 20d ten sam problem. Poszedłem dzisiaj do BMW i mówią, że potrzebuje nowej skrzyni biegów. Samochód ma przejechane tylko 31 000 km i pełną historię serwisową.

Samochód ma obecnie gwarancję Auto Care, jednak Arnold Clark jest gotów pokryć tylko pierwsze 6000 funtów z kwoty 11 000 funtów za naprawę.

Powiedziałem facetowi, że zamierzam wysłać e-mail do BMW, ponieważ obawiam się, że skrzynia biegów uległa awarii w 6-letnim samochodzie z przebiegiem 31 000 km i teraz oczekuje się ode mnie zapłaty za naprawę, biorąc pod uwagę, że jest to ewidentnie znana usterka.

Czy ktoś miał jakieś szczęście z dobrą wolą ze strony BMW lub miał do czynienia z Arnold Clark auto care w tej samej sprawie?
Mamy przedłużoną gwarancję bmw na naszym x2 z 69 roku i bmw pokryło cały koszt wymiany skrzyni biegów, który wyniósł 12 tys. funtów.
 
Kupiliśmy naszego x2 2.0d od BMW. Ex demo. Pełna historia serwisowa BMW. Przy przebiegu około 30 tys. mil skrzynia biegów zaczęła szarpać. Sytner powiedział, że nic się nie dzieje, dopóki starszy technik nie powiedział, że tak nie powinno być. Gwarancja się skończyła, ale wykupiliśmy przedłużoną gwarancję BMW. Nadal myślałem, że BMW jakoś wykręci się od płacenia za naprawy, ponieważ prosili o naszą fakturę zakupu, rachunki serwisowe itp. W każdym razie, ostatecznie BMW zapłaciło cały koszt napraw, a kiedy mówię naprawy, mam na myśli zupełnie nową skrzynię biegów za 12 tys. funtów! Zapłaciliśmy tylko 100 funtów nadwyżki. Jeśli samochód jest na gwarancji w BMW, powinni pokryć cały koszt naprawy. Osobiście, nawet jeśli samochód nie jest już na gwarancji, argumentowałbym, że BMW powinno naprawić lub wymienić skrzynię biegów, ponieważ żadna przyzwoita skrzynia biegów nie powinna się zepsuć przy przebiegu 30 tys. mil. Większość przyzwoitych skrzyń biegów powinna wytrzymać do niskich setek tysięcy mil bez problemów, jeśli nie są nadużywane.
Jestem powyższym użytkownikiem z podobnym samochodem, mój jest również ex demo, pełny serwis itp. Mam również przedłużoną gwarancję na mój i zastanawiam się, o jakie dokumenty prosili, aby zapewnić gwarancję? Idę ze swoim 9-go, aby zdiagnozować problem, po czym będę musiał skontaktować się z dostawcą gwarancji w sprawie roszczenia. Wiedza, o jakie dokumenty powinienem poprosić BMW, byłaby bardzo pomocna.
 
Cześć, właśnie kupiłem X1 xDrive 20i z 2016 roku z przebiegiem 70 000 mil. Mam go dopiero od tygodnia, ale jak na razie wszystko w porządku. Skrzynia biegów wydaje się działać płynnie i jak dotąd nie ma problemów, jednak sądząc po liczbie osób z podobnymi problemami związanymi ze skrzynią biegów, myślę, że powinienem dmuchać na zimne i wymienić płyn ATF. Myślę o zrobieniu tego samemu, ponieważ wydaje się to stosunkowo proste i prawdopodobnie zaoszczędzi mi trochę pieniędzy. Chciałem zapytać, jakiego dokładnie oleju do skrzyni biegów powinienem użyć, a także ile razy powinienem napełniać, a następnie uruchamiać, a następnie spuszczać olej? Samochód ma pełną historię serwisową BMW, ale nie mogę znaleźć niczego związanego z serwisowaniem skrzyni biegów, więc nie jestem pewien, czy kiedykolwiek to zrobiono. Wszelka pomoc byłaby mile widziana.
 
Uważam, że problemy z tymi skrzyniami biegów nie są tak powszechne, jak niektórzy myślą, są tysiące i tysiące, które są w użyciu bez problemów, a wszelkie rzeczywiste problemy wynikają ze słabego lub braku serwisu, również reset skrzyni biegów od czasu do czasu działa cuda, oczywiście wszystko moim zdaniem i wielu się nie zgodzi, robiłem serwis skrzyni biegów kilka razy i nie jest to trudne, spuścić i napełnić 3 razy, więc 4 napełnienie jest ostatecznym napełnieniem, uruchomić silnik za każdym razem na biegu i na luzie przez około 10 sekund, a to wydobędzie jeszcze kilka litrów, wymagany jest sprzęt diagnostyczny, aby wiedzieć, jaką temperaturę ma twoja skrzynia biegów do ostatecznej kontroli poziomu, mam odpowiedni płyn w mojej szopie, ale w tej chwili jest minus 7, więc nie zamierzam sprawdzać, co to jest :cry: ale zrobię to jutro, jeśli zapamiętam (y)
 
Uważam, że problemy z tymi skrzyniami biegów nie są tak powszechne, jak niektórzy myślą, są tysiące i tysiące, które są w użyciu bez problemów, a wszelkie prawdziwe problemy wynikają ze słabego lub braku serwisu, również reset skrzyni biegów od czasu do czasu działa cuda, wszystko oczywiście moim zdaniem i wielu się nie zgodzi, robiłem serwis skrzyni biegów kilka razy i to nie jest trudne, spuścić i napełnić 3 razy, więc 4 napełnienie jest ostatecznym napełnieniem, uruchomić silnik za każdym razem na biegu i na luzie przez około 10 sekund, a to wydobędzie jeszcze kilka litrów, wymagany jest sprzęt diagnostyczny, aby wiedzieć, jaka jest temperatura skrzyni biegów do ostatecznej kontroli poziomu, mam odpowiedni płyn w mojej szopie, ale w tej chwili jest minus 7, więc nie zamierzam sprawdzać, co to jest:cry: ale zrobię to jutro, jeśli zapamiętam (y)
To byłoby wspaniale. Dziękuję bardzo
 
Użyłem tego:
Image

Inne marki są trudne do znalezienia, poza BMW ATF7 lub Aisin AW-2, oba są moim zdaniem bardzo drogie.
WESTWAY kosztował około 100 funtów za 20 litrów około rok temu, ale teraz kosztuje 180 funtów z VAT i dostawą, ale wciąż taniej niż inne, link poniżej:
Mam nadzieję, że to komuś pomoże..............B
 
Mam te same problemy ze skrzynią biegów w moim BMW X2 z 2018 roku. Zaczęło się około 60 000 km i stopniowo się pogarszało, ogromne wstrząsy w układzie napędowym, poślizgi, brak możliwości włączenia niektórych biegów. Ostatecznie zrobiłem wymianę oleju w nadziei, że rozwiąże to problem, niestety tylko nieznacznie go poprawiło. Czuję, że coś jest nie tak mechanicznie w skrzyni biegów. Teraz czekam na termin, aby sprawdzić to u dealera BMW, mam nadzieję, że znajdą problem, abym mógł skontaktować się z moim zewnętrznym dostawcą gwarancji. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, zatwierdzą roszczenie i nie będę musiał płacić ani grosza. Nie wiem, czy powinienem zatrzymać samochód później, ponieważ tak wiele osób ma ten sam problem z tą skrzynią biegów. Naprawdę niefortunne, ponieważ w przeciwnym razie samochód jest marzeniem.
Aktualizacja mojego poprzedniego postu. Pojechałem samochodem, aby sprawdzić skrzynię biegów, nie miał żadnych kodów błędów w TCU i zachowywał się dobrze podczas jazdy próbnej, którą zrobili. Niestety, ponieważ nie mogą znaleźć żadnego widocznego problemu ze skrzynią biegów, nie mogą nic dla mnie napisać, aby skorzystać z gwarancji, która wygasa 2 lutego. Prawdziwy pech, ponieważ wiem, że ostatecznie zawiedzie i zawiedzie poza gwarancją. Teraz rozważam moje opcje, co powinienem zrobić, zadzwoniłem już do serwisu, który zajmuje się tylko skrzyniami biegów i zacytowali mi 5 tys. za nową skrzynię biegów, albo powiedzieli, że mogą otworzyć tę i zobaczyć, co jest nie tak, ale że niektóre części do niej praktycznie nie istnieją, nie można ich już kupić, więc w zależności od tego, jaki ma problem, może nawet nie być naprawialna.

W tym samym czasie wszedłem na real-oem, aby sprawdzić kod skrzyni biegów, który mam w swoim, i dowiedziałem się, że nie produkują już skrzyń biegów z 2018 roku, zastanawiam się dlaczego? Nie sądzę, żeby na tym forum był ktoś z modelem z 2019 roku i nowszym, który miałby te problemy. Mój samochód ma datę produkcji 04/2018. View attachment 291119
Image
 
201 - 220 of 267 Posts