BMW Forums : BimmerForums banner
21 - 32 of 32 Posts
Nie jestem pewien, czy to zostało wspomniane lub ma jakieś znaczenie. Mam F30 LCI 2015 - dostałem ten błąd na desce rozdzielczej. Okazało się, że ciśnienie w oponach spowodowało problem - miałem powolną przebicie, ale wciąż uzupełniałem oponę powietrzem - ostatecznie miałem wymienioną oponę i ostrzeżenie zniknęło.
 
Cóż, wczoraj, podczas gdy dobrze googlowałem, znalazłem tę wspaniałą stronę poniżej, która zasadniczo pokazuje wszystko, czego potrzebujesz z elektrycznego punktu widzenia.

newTIS

To potwierdza, że 4 przewody silnika idą prosto do FEM na pinach A173*4B od 49 do 52.

Zamierzam dziś wieczorem zdemontować FEM i zobaczyć, czy jest tam jakiś obwód, który można przerobić i który uległ awarii.
Czy uwierzysz w to.... Bmw zamknęło ten adres strony.... Wow, mam ten problem i nie ma wątpliwości, że to by mi pomogło!
 
Mam 318d se 2012, wymieniłem halogenowe światła na nieoryginalne diody LED w stylu M4, ale nadal mam komunikaty o błędach ze starej jednostki, która uległa awarii, tj. pionowa regulacja zasięgu i usterka światła bocznego, która była po stronie kierowcy, więc nadal myśli, że stare światła są nadal włączone. Czy ktoś wie, jakie oprogramowanie/procedura jest najlepsza do usunięcia tych komunikatów? Pika i wyświetla te komunikaty za każdym razem, gdy uruchamiam i zatrzymuję silnik/zapłon........ Nowe światła są w pełni sprawne, automatycznie wyrównane i przeszły przegląd bez problemu, tylko stare komunikaty są irytujące i trzeba je usunąć.
 
Cześć. Dziękuję za Twój post.

Gdzie to się znajduje w samochodzie? Do silnika poziomowania dochodzą 4 przewody. Te 4 przewody wracają do pinów 49-52 na złączu FEM 4B.

Gdzie znajdę piny 49-52 na złączu FEM 4B?

Czy to znajduje się w silniku, we wnętrzu samochodu czy w bagażniku?

Dziękuję
 
Cóż, rozwiązałem to.

Są 4 przewody zasilające silnik poziomowania. Te 4 przewody wracają do pinów 49-52 na złączu FEM 4B
Odłączyłem zarówno reflektor, jak i wtyczkę FEM. Zmostkowałem 4 przewody na wtyczce FEM i wróciłem do wtyczki reflektora. 3 nawiązywały połączenie, ale 4 nie.

Brązowy/Niebieski był całkowicie przerwany.

Kilka cali od wtyczki wiązka jest przypięta do metalowego wspornika i tuż obok tego było najsłabsze zielone przebarwienie.

Odciąłem izolację wiązki skalpelem i kiedy pociągnąłem brązowo-niebieski przewód, po prostu się rozpadł!

Szybka naprawa przewodu, izolacji i koszulki termokurczliwej, taśmy samowulkanizującej i działa świetnie!

Dzięki dla 330d powyżej za sugestię. Bez tych informacji nigdy nie pomyślałbym o sprawdzeniu wiązki w tym obszarze.
+ 1 za to, mój samochód z 2013 roku zaczął wyświetlać ostrzeżenie „awaria pionowego ustawienia” po około 5-10 milach w każdej podróży. Poprosiłem specjalistę BMW Indy, aby to sprawdził i triumfalnie ogłosili, że naprawili to, wymieniając przepaloną żarówkę światła postojowego (przypadkowo spaliła się w drodze do warsztatu). Nie trzeba dodawać, że ostrzeżenie wróciło, gdy wróciłem do domu. Elektryk samochodowy ogłosił, że oba reflektory są martwe i zacytował ££££ za ich wymianę.
Znowu w domu, zapaliła się lampka ostrzegawcza, wyłączyłem i włączyłem ponownie… światło po stronie pasażera wykonało swój taniec, podczas gdy strona kierowcy zdecydowanie patrzyła na podłogę. Jak stwierdził poprzedni użytkownik, małe ślady zieleni ujawniły przetartą izolację i przerywane zwarcie.
Godzina z lutownicą i trochę drutu, taśmy itp. i wszystko wróciło do normy. Ale nie wrócę do tego niezależnego warsztatu!
 
Mam podobny problem z moimi halogenami f31, ale oba reflektory wykonują normalną procedurę uruchamiania i nie mam żadnych lampek ostrzegawczych, ale pionowy regulator ustawienia przy włączniku reflektorów nic nie robi... czy to może być włącznik?
 
Właśnie naprawione przez BMW.

Sporadyczna usterka na desce rozdzielczej. W ciemności widziałem, jak światła próbują zmienić wysokość, a potem opadają. Kiedy uruchamiam samochód, poruszają się w pełnym zakresie ruchu. Żadnego problemu.

BMW zdiagnozowało i naprawiło, używając następujących części:

37.14.6.870.000 949234/Czujnik poziomu
37.14.6.797.817 949234/REGULAT.ROD
07.14.7.575.163 Nakrętka
07.12.9.904.491 949234/Śruba

101,23 £ + VAT

Mój uszkodzony element był z przodu po lewej stronie.
 
Kolejny +1 ode mnie.

Miałem to w moim dość prostej F31 (w sensie podstawowy model), miałem błąd i lampa O/S przestała tańczyć podczas uruchamiania. Mój samochód nie ma żadnych czujników samopoziomujących itp. Rozplątałem i spojrzałem za lewym przednim nadkolem i znalazłem przetarcie na rdzeniu w wiązce. Akurat były to przewody do regulacji pionowej, para skręcona razem. Wlutowałem nowe, zabezpieczyłem wiązkę i poprowadziłem ją nieco inaczej, żeby nie dotykała nadkola i wszystko dobrze...
 
21 - 32 of 32 Posts