BMW Forums : BimmerForums banner

e60 535d zwiększona emisja potrzebna pomoc proszę?

1 reading
23K views 30 replies 2 participants last post by  Jase burton  
#1 ·
Mam włączoną tę kontrolkę, teraz wyświetlają się zwiększone emisje. Właśnie wymieniłem wszystkie węże podciśnienia i wyczyściłem zawór EGR, a także wymieniłem przepustnicę, ponieważ cały czas brzęczała, nawet gdy samochód był zablokowany. Sprawdziłem podciśnienie na zaworze EGR i w ogóle go nie ma, nawet gdy wkręcasz silnik na obroty, więc zgaduję, czytając inne wątki, że może to być konwerter ciśnienia? lub zawór elektryczny, nie jestem pewien, czy ktoś może potwierdzić, czy powinno być ssanie z rury podczas pracy silnika, co waszym zdaniem jest problemem, a także mój akumulator jest słaby, ponieważ nie robię wielu kilometrów, więc wymaga naładowania, czy rozładowany akumulator może powodować problem z kontrolką emisji? dzięki wszystkim, którzy mają na ten temat wiedzę i chcą tu pomóc?
 
#2 ·
Czy kody zostały odczytane? Usunięto, wyczyszczono i sprawdzono działanie egr. Mój był przetwornikiem ciśnienia, inni mieli inne rozwiązanie.. przetwornik ciśnienia to zadanie wymagające demontażu kolektora, aby móc dobrze widzieć. Niektórzy zostawili kolektor na miejscu. Po wymianie mojego, nadal usunąłbym kolektor, ponieważ jest bardzo mało miejsca.
 
#3 ·
Cześć Shamon, dzięki za odpowiedź, tak, kody zostały odczytane i zresetowane, wszystkie świece żarowe zostały wyświetlone, więc wymieniłem je, ponieważ były pokryte węglem i tylko 2 działały trochę, drugi kod to "system EGR sterowany przez MAF, przepływ EGR zbyt wysoki" kod to chyba 3501 lub 4501, mój czytnik kodów powinien tu wkrótce dotrzeć z eBay, ale nie ma w ogóle ssania z podciśnienia podłączonego do zaworu EGR. Jeśli zamienię przetwornik ciśnienia na ten od turbosprężarki, to czy dobrze myślę, że podciśnienie będzie działać na EGR, ale wtedy turbosprężarka nie, jeśli to przetwornik ciśnienia?
 
#4 ·
Z głowy, mój kod to było 4502??, co doprowadziło mnie do konwertera ciśnienia. Twoje kody są inne. Czy pracuje nierówno? Zbyt duży recyrkulacja spalin na biegu jałowym może prowadzić do słabego rozruchu i złego biegu jałowego. Nie pamiętam na pewno, czy powinien zasysać podciśnienie na biegu jałowym. Mój na pewno tego nie robił (i nie sprawdziłem, czy robi to teraz, od czasu wymiany konwertera ciśnienia).
 
#7 ·
Wyczyściłem czujnik MAF i MAP i samochód działa idealnie, bez żadnych problemów, więc jeśli zawór EGR się nie otwiera z powodu komputera, to nie sądzę, żebyś miał jakieś problemy z jazdą, poza wysoką emisją spalin, którą mam, czy wiesz również, czy to samo zasilanie podciśnieniowe dla EGR jest podłączone do hydraulicznych popychaczy? Przyjaciel mówi, że stukanie, które słyszymy po zdjęciu korka wlewu oleju, brzmi jak popychacze i to mogłoby to wyjaśnić, jeśli mają one to samo zasilanie podciśnieniowe, co myślisz? Pozdrawiam!
 
#9 ·
Myślę, że powinienem też kupić komputer. Pamiętasz numer części lub stronę internetową, z której go zamówiłeś? Jeśli ktoś ma 535 i nie ma nic przeciwko odłączeniu przewodu podciśnieniowego od EGR, aby sprawdzić, czy występuje ssanie na biegu jałowym i większe po dodaniu gazu, może być potrzebny czytnik kodów w przypadku wyświetlenia błędu, aby go ponownie wyłączyć, ale nie sądzę, żeby tak było, jeśli przewód podciśnieniowy jest odłączony tylko na kilka sekund. To bardzo pomogłoby potwierdzić, że mój powinien robić to samo i zdecydowanie potrzebuję nowego przetwornika ciśnienia. Dzięki.
 
#10 ·
Myślę, że powinienem też kupić komputer. Pamiętasz numer części lub stronę internetową, z której go zamówiłeś? Jeśli ktoś ma 535 i nie ma nic przeciwko odłączeniu przewodu podciśnienia od EGR, aby sprawdzić, czy występuje ssanie na biegu jałowym i więcej po zwiększeniu obrotów, może być potrzebny czytnik kodów na wypadek wyświetlenia błędu, aby go ponownie wyłączyć, ale nie sądzę, żeby tak było, jeśli przewód podciśnienia jest odłączony tylko na kilka sekund. To bardzo pomogłoby potwierdzić, że mój powinien robić to samo i zdecydowanie potrzebuję nowego przetwornika ciśnienia. Dzięki
Mógłbym rzucić okiem, ale nie mogę podać czasu, ponieważ jestem prawie cały weekend zajęty. Czytając twój kod, mówi mi to: Błąd działania EGR z powodu nieprawidłowego działania MAF. Te czujniki nie działają wiecznie, a ich czyszczenie rzadko jest rozwiązaniem.
 
#11 ·
Kiedy mój konwerter ciśnienia egr się zepsuł, moje "inne" objawy to: bardzo szorstkie tłumienie silnika, naprawdę szorstkie dźwięki przyspieszania, po prostu brzmiało dość nieszczęśliwie :)
Bardzo, bardzo zauważalne tłumienie silnika powróciło, aby uczynić to wyrafinowanym miejscem do siedzenia, gdy egr pc został wymieniony
 
#13 ·
Myślę, że jutro jeszcze raz odczytam kod i myślę, że to konwerter ciśnienia, tylko że to 85 funtów wyrzuconych w błoto, jeśli nie, a jeśli to byłby przepływomierz, to myślę, że miałbym problemy z jazdą, wiem, że miałem w moim starym Vectra, kiedy to zaczęło się psuć, tylko jeśli wiedziałbym, że powinno być ssanie dla egr, aby działało cały czas, w co jestem w 95% pewien, to musi być pc, ponieważ u mnie w ogóle nie ma ssania. Jeśli masz czas, żeby na chwilę zdjąć wąż podciśnienia, żeby sprawdzić, byłbym bardzo wdzięczny, nie mam założonej plastikowej osłony, więc to szybka robota, ale większość ludzi musiałaby zdjąć plastik, żeby sprawdzić, dzięki tak czy inaczej kolego, czy masz czas, czy nie, myślę, że i tak zamówię pc jutro, samochód jeździ dobrze, tylko denerwujący ping za każdym razem, gdy wsiadam do samochodu z kodem błędu.
 
#16 ·
Górny jest podłączony do sterowania klapami wirowymi, jest dokładnie taki sam jak dolny obrazek, który łączy się z moją turbosprężarką. Zamieniłem je miejscami, ale wydaje się, że oba działają tak samo. Zastanawiam się, czy górny komputer powinien łączyć się bezpośrednio z moim egr, a nie z klapami wirowymi. Usunąłem klapy wirowe, ale zastanawiam się, czy nie podłączyłem prawidłowo przewodów podciśnieniowych, szukałem na realoem zestawu podciśnieniowego do klap wirowych, ale nie mogę go znaleźć.
 
#18 ·
Góra wygląda jak zawór elektryczny.egr PC łączy się pośrednio z aktywacją klapy wirowej. Powinieneś być w stanie prześledzić przewód podciśnieniowy z egr do środka bloku. Prawa strona, patrząc do komory silnika. Tam zobaczysz PC z gniazdem elektrycznym na jednym końcu i dwoma równoległymi przewodami podciśnieniowymi wychodzącymi z niego na drugim końcu. Jestem na telefonie i nie mogę dołączyć zdjęcia starego. Kiedy wejdę, spróbuję ponownie.
 
This post has been deleted
#22 ·
Więc ten błąd pojawił się dopiero po usunięciu klapek wirowych??????
nie kolego, usunąłem klapki wirowe 16 miesięcy temu, zastanawiam się, czy wtyczka elektryczna do komputera EGR nie jest prawidłowo podłączona, a może po prostu jest uszkodzona. Myślę, że kupię ten z eBay, zawsze mogę go sprzedać, jeśli to nie to.
 
#25 ·
Oto mój stary komputer EGR.
Czy na pewno chcesz pominąć czujnik MAF do sterowania EGR?



Dolny lewy kwadratowy blok to połączenie elektryczne.
2 przewody podciśnieniowe po prawej stronie, 1 idzie do EGR, 1 to zasilanie z przewodu pompy podciśnienia.
Drugi kwadratowy blok w pobliżu srebrnego pierścienia to mały filtr powietrza.
 
#26 ·
Nie jestem w 100% pewien, czy to przepływomierz, ale samochód teraz jeździ dobrze i gdyby to był przepływomierz, może by tak nie było. Sprawdzam właśnie książkę serwisową i nie widzę, żeby filtr paliwa był w ogóle wymieniany, a ma przejechane 103 000 km, więc też go wymienię, tylko żeby sprawdzić, czy czujnik przepływu powietrza jest podłączony do rury, która wychodzi z filtra powietrza, czy to prawda.
 
#27 ·
Nie jestem w 100% pewien, czy to przepływomierz, ale samochód teraz jeździ dobrze i gdyby to był przepływomierz, może by tak nie było, właśnie sprawdzam książkę serwisową i nie widzę, żeby filtr paliwa był w ogóle wymieniany, a ma przejechane 103 000 km, więc też to zmienię, tylko żeby sprawdzić, czy przepływomierz jest podłączony do rury, która wychodzi z filtra powietrza, czy to prawda.
Tak kolego, zgadza się, zobacz post numer 6 z linkiem. Dlaczego myślisz, że to nie przepływomierz? Czytnik kodów mówi ci, że jest to związane z kontrolą przepływomierza.