Cześć. Mam BMW f11, które ma wypadanie zapłonów. Samochód jest bez mocy i ma ciśnienie zwrotne. Wyczyściłem zawór EGR, wyczyściłem dolot. Wygląda na to, że brakuje węża podciśnienia na dole dolotu. Nie mogę znaleźć żadnego węża podciśnienia, który mógłbym założyć na dolot. Zregenerowałem 2 wtryskiwacze, otworzyłem układ wydechowy przed DPF, na wypadek gdyby DPF był zatkany. Kody błędów, które otrzymuję, to czujnik płynnej pracy na cylindrach 1, 2, 5 i 6 (2A6C00, 2A6800, 2A6B00, 2A6900). Dostałem również filtr cząstek stałych powyżej przebiegu 244800, 244900. Brak jednostki sterującej podgrzewaniem wstępnym 28CE00
BMW F11 530d Problem z czujnikiem płynnej pracy, problem z ciśnieniem zwrotnym
Tak brzmi silnik
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże
BMW F11 530d Problem z czujnikiem płynnej pracy, problem z ciśnieniem zwrotnym
Tak brzmi silnik
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże