BMW Forums : BimmerForums banner

Bmw f11 530d wypadanie zapłonów

5.9K views 10 replies 4 participants last post by  Spanishboy87  
#1 ·
Cześć. Mam BMW f11, które ma wypadanie zapłonów. Samochód jest bez mocy i ma ciśnienie zwrotne. Wyczyściłem zawór EGR, wyczyściłem dolot. Wygląda na to, że brakuje węża podciśnienia na dole dolotu. Nie mogę znaleźć żadnego węża podciśnienia, który mógłbym założyć na dolot. Zregenerowałem 2 wtryskiwacze, otworzyłem układ wydechowy przed DPF, na wypadek gdyby DPF był zatkany. Kody błędów, które otrzymuję, to czujnik płynnej pracy na cylindrach 1, 2, 5 i 6 (2A6C00, 2A6800, 2A6B00, 2A6900). Dostałem również filtr cząstek stałych powyżej przebiegu 244800, 244900. Brak jednostki sterującej podgrzewaniem wstępnym 28CE00
BMW F11 530d Problem z czujnikiem płynnej pracy, problem z ciśnieniem zwrotnym
Tak brzmi silnik

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże
 
#4 ·
Silnik Diesla nie powinien mieć możliwości cofania płomienia, chyba że zamieniłeś przewody do wtryskiwaczy lub łańcuch rozrządu się przesunął.
Problem wystąpił podczas uruchamiania samochodu. Wcześniej nie zauważono żadnych błędów. Nie otrzymuję żadnych kodów błędów wskazujących na łańcuch rozrządu. Czy łańcuch rozrządu może pęknąć bez otrzymywania kodów błędów?
 
#3 ·
Nie martw się o DPF ponad przebieg, to tylko wygenerowany przez oprogramowanie kod informacyjny oparty na oczekiwanej przez BMW żywotności.
Czy wszystkie wtryskiwacze zostały przetestowane?
Czy miałeś wykonany test kompresji?
Nie przypominam sobie żadnych węży na spodzie kolektora dolotowego N57, tylko rury, gdzie wchodzi EGR i klapa anty-szarpnięciowa, ale są one z przodu.
 
#6 ·
Nie martw się o DPF powyżej przebiegu, to tylko wygenerowany przez oprogramowanie kod informacyjny oparty na oczekiwanej przez BMW żywotności.
Czy wszystkie wtryskiwacze zostały przetestowane?
Czy wykonałeś test kompresji?
Nie przypominam sobie żadnych węży na spodzie kolektora dolotowego N57, jedyne przewody to te, gdzie wchodzi egr i klapa anty-szarpnięciowa, ale są one z przodu.
Zrobiłem test powrotu oleju napędowego do zbiornika na wtryskiwaczach. Wtryskiwacz numer pięć i sześć były inne. Zmieniłem dyszę wtryskiwacza na tych dwóch. Mogę usunąć rozpylacze i zrobić test. Nie zrobiłem testu kompresji
 
#7 ·
Usunąłem teraz wszystkie wtryskiwacze i przetestowałem je poza silnikiem. Nie rozpylają. Myślę, że problemem jest ciśnienie paliwa. Dostaję około 330 barów na układzie paliwowym, kiedy próbuję uruchomić silnik z wtryskiwaczami na zewnątrz
 
#8 ·
Myślę, że problemem jest układ paliwowy. Moje wtryskiwacze rozpylają tylko czasami, gdy mam je poza silnikiem. Usunąłem rurę z pompy wysokiego ciśnienia i w ogóle nie dostaję paliwa. Czy ktoś ma jakieś sugestie? Moja pompa w zbiorniku działa. Wymieniłem filtr paliwa. Czasami grzechocze i myślę, że paliwo zaczyna działać po tym, jak zagrzechocze. Usunąłem pompę wysokiego ciśnienia i nie widzę żadnych uszkodzeń.
 
#10 ·
Myślę, że problemem jest układ paliwowy. Moje wtryskiwacze rozpylają tylko czasami, gdy mam je poza silnikiem. Usunąłem rurę z pompy wysokiego ciśnienia i w ogóle nie dostaję paliwa. Czy ktoś ma jakieś sugestie? Moja pompa w zbiorniku działa. Wymieniłem filtr paliwa. Czasami grzechocze i myślę, że paliwo zaczyna działać po tym, jak zagrzechocze. Usunąłem pompę wysokiego ciśnienia i nie widzę żadnych uszkodzeń.
Proszę o pomoc