BMW Forums : BimmerForums banner
41 - 60 of 62 Posts
To zostało zastąpione. View attachment 269951
Cześć Locasio, czy problem kiedykolwiek powrócił? Sam mam problem, mam mały koszmar z 2014 F11 Diesel 520d N47D20 z 130000 km... Lampka silnika i ostrzeżenie dla układu napędowego pojawiają się na krótko, a następnie całkowicie znikają i wracają losowo i niezbyt często, po prostu jadąc na tempomacie... Kod błędu 244C00 pojawia się podczas diagnozy. Warsztat przeprowadził rozwiązywanie problemów, sprawdził szczelność, sprawdził EGR, sprawdził DPF (filtr cząstek stałych) i nie znalazł problemu. Stwierdzili, że turbosprężarka ma duży luz w swoim wałku, pokazali mi to i porównaliśmy z inną turbosprężarką i potwierdzili, że na mojej było dużo luzu. Powiedzieli, że to może być przyczyną i przy tak dużym luzie należy i tak wymienić turbosprężarkę ze względu na ryzyko wycieku oleju - co zrobiliśmy dla regenerowanej. Ale problem z ostrzeżeniem nadal występował. Ponownie przyjęli samochód i ponownie sprawdzili przewody pod kątem wycieków, teraz używając maszyny do dymu. Znaleźli mały wyciek w "elastycznej" metalowej rurze chłodnicy. I mogli wymienić cały zespół (ale chyba nie EGR - muszę to sprawdzić) na nowy. I bingo, po około 80 km ostrzeżenie "Układ napędowy" powróciło. To znowu typowy koszmar z kodem błędu BMW... Widziałem ten film i pomyślałem, że może ktoś może dać wskazówkę, gdzie szukać dalej??? (Przepraszam za długą powieść...)
 
Cześć Locasio, czy problem kiedykolwiek powrócił? Sam mam problem, mam mały koszmar z 2014 F11 Diesel 520d N47D20 z przebiegiem 130000 km... Lampka silnika i ostrzeżenie o układzie napędowym pojawiają się na krótko, a następnie całkowicie znikają i wracają losowo i niezbyt często, i bez szczególnego powodu, po prostu jadąc na tempomacie... Kod błędu 244C00 pojawia się podczas diagnozy. Warsztat przeprowadził rozwiązywanie problemów, sprawdził szczelność, sprawdził EGR, sprawdził DPF (filtr cząstek stałych) i nie znalazł problemu. Stwierdzili, że turbosprężarka ma duży luz w swoim wałku, pokazali mi to i porównaliśmy z inną turbosprężarką i potwierdzili, że na mojej było dużo luzu. Powiedzieli, że może to być przyczyną i przy tak dużym luzie należy i tak wymienić turbosprężarkę ze względu na ryzyko wycieku oleju - co zrobiliśmy dla zregenerowanej. Ale problem z ostrzeżeniem trwał nadal. Ponownie przyjęli samochód i ponownie sprawdzili przewody pod kątem wycieków, teraz używając maszyny dymnej. Znaleźli mały wyciek w "elastycznej" metalowej rurze chłodnicy. I mogli wymienić cały zespół (ale myślę, że nie EGR - muszę to sprawdzić) na nowy. I bingo, po około 80 km ostrzeżenie "Układ napędowy" powróciło. To znowu typowy koszmar z kodem błędu BMW... Widziałem ten film i pomyślałem, że może ktoś może dać wskazówkę, gdzie szukać dalej??? (Przepraszam za długą powieść...)
I nawiasem mówiąc, brak zauważalnej utraty mocy
 
Cześć.

Tak, problem został rozwiązany. To były przetworniki ciśnienia. Głównie ten do siłownika turbosprężarki. Spójrz na następujący wątek, w którym ostatnio brałem udział...


Mam nadzieję, że to pomoże?
 
Cześć Locasio, czy problem kiedykolwiek powrócił? Sam mam problem, mam mały koszmar z 2014 F11 Diesel 520d N47D20 z 130000 km... Lampka silnika i ostrzeżenie dla układu napędowego pojawiają się na krótko, a następnie całkowicie znikają i wracają losowo i niezbyt często, i bez szczególnego powodu, po prostu podczas jazdy... Kod błędu 244C00 pojawia się podczas diagnozy. Warsztat przeprowadził rozwiązywanie problemów, sprawdził szczelność, sprawdził EGR, sprawdził DPF (filtr cząstek stałych) i nie znalazł problemu. Stwierdzili, że turbosprężarka ma ogromny luz w swoim wałku, pokazali mi to i porównaliśmy z inną turbosprężarką i potwierdzili, że na mojej było dużo luzu. Powiedzieli, że może to być przyczyną i przy tak dużym luzie należy i tak wymienić turbosprężarkę ze względu na ryzyko wycieku oleju - co zrobiliśmy dla regenerowanej. Ale problem z ostrzeżeniem nadal występował. Ponownie przyjęli samochód i ponownie sprawdzili przewody pod kątem wycieków, teraz za pomocą maszyny do dymu. Znaleźli mały wyciek w "elastycznej" metalowej rurze chłodnicy. I mogli wymienić cały zespół (ale myślę, że nie EGR - muszę to sprawdzić) na nowy. I bingo, po około 80 km ostrzeżenie "Układ napędowy" powróciło. To znowu typowy koszmar z kodem błędu BMW... Widziałem ten film i pomyślałem, że może ktoś może dać wskazówkę, gdzie szukać dalej??? (Przepraszam za długą powieść...)
Ach, możesz zobaczyć na tym wątku, że ten konkretny błąd został rozwiązany 3 razy, myślę, za pomocą prostej wymiany przetwornika ciśnienia, wygląda na to, że wydałeś dużo pieniędzy na naprawy, nie mogę powiedzieć, czy były one konieczne, czy nie
 
Cześć.

Tak, problem został rozwiązany. To były przetworniki ciśnienia. Głównie ten do siłownika turbosprężarki. Spójrz na następujący wątek, na którym ostatnio byłem...


Czy to w czymś pomoże?
Dzięki - sprawdzę i odezwę się do ciebie.
 
Ach, w tym wątku widać, że ten konkretny błąd został rozwiązany, myślę, że 3 razy, za pomocą prostej wymiany przetwornika ciśnienia, wygląda na to, że wydałeś dużo pieniędzy na naprawy, nie mogę powiedzieć, czy były one konieczne, czy nie
Cóż, turbosprężarka była dość zła, z ogromnym luzem na wale.... więc i tak była do wymiany. Ale to nie rozwiązało problemu. Chłodnica EGR była dość zła, z pękniętą rurą (falistą) i dużą ilością zatykania (BMW to pokryło!). Ale ostrzeżenie nadal się pojawia, więc miejmy nadzieję, że wymiana przetwornika ciśnienia załatwi sprawę.
 
Cześć wszystkim, jestem nowy na forach Bimmer. Mam F30 z 2017 roku z tablicą 335D. Pojawia mi się kod 244C00. Zbyt niskie ciśnienie doładowania. Pomimo licznych testów ISTA przeprowadzonych przez różnych mechaników, a także testu dymnego, problem pozostaje nierozwiązany. Wydałem dużo pieniędzy na ten problem i nie ma rezultatu. Nadal, gdy przyspieszam zbyt szybko, gdy samochód jest zimny lub na stromym wzniesieniu, otrzymuję ostrzeżenie o błędzie układu napędowego. Czy ktoś zna warsztat lub mechanika, który może pomóc w rozwiązaniu problemu z wyciekiem podciśnienia? Mam siedzibę w Preston. Potrzebuję kompetentnego mechanika, który zajmuje się wyciekami podciśnienia i turbosprężarkami itp., w przeciwnym razie wydam jeszcze więcej. Proszę o pomoc!
 
To ten sam problem, który mam w 535d f10. Około rok temu wymieniłem jeden konwerter ciśnienia (jeden z 2 dużych) i to rozwiązało problem na około rok. Nigdy więcej nie miałem tego błędu, ale od czasu do czasu czułem, że samochód nie ma wystarczającej mocy poniżej 3k obr./min. Ostatnio zaczął w ogóle nie mieć mocy. Musiałem czekać, aż samochód powoli osiągnie 3k obr./min i natychmiast zbuduje ciśnienie i w zasadzie wystartuje. Mój mechanik wymienił większość węży podciśnieniowych i do tej pory wymieniłem wszystkie konwertery ciśnienia (myślę, że 2 duże i 2-3 mniejsze siłowniki). Problem wciąż występuje. Próbowałem to rozgryźć w tych dniach. Mam ISTA home, ale tak naprawdę nie wiem, jak na nim uruchamiać testy. Teraz pękł jakiś wąż wodny w moim samochodzie, więc znowu jest u mechanika. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć nowe informacje, które skierują go we właściwym kierunku, abyśmy mogli prześledzić problem.
 
Cześć!

Mam te same problemy z moim 535d f10 313km.
Samochód ma problemy z budowaniem obrotów na niskich obrotach. Po 2 tys. obrotów samochód pracuje płynnie i tak jak powinien. Kiedy nim jadę, jakby się dławił, aż do momentu, gdy ma naprawdę mało mocy.
Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi wskazać kilka opcji, które mógłbym wypróbować, aby naprawić mój samochód.

Jeden mechanik powiedział, że turbosprężarka jest uszkodzona i wymaga wymiany, ale kiedy czytam na forach takich jak to, nie wydaje się, żeby to była turbosprężarka.

Nie jestem zbyt dobry z elektroniką i nie mam ista.

Po podłączeniu do komputera samochód pokazał, że nie dostaje wystarczającej ilości powietrza i kod 244cc.

Proszę o pomoc!
 
Miałem również pojemnik na podciśnienie, który nie utrzymywał podciśnienia, co było łatwe do zdiagnozowania za pomocą pompy podciśnienia. Wymieniłem membranę pojemnika, jednak błąd powrócił, więc to nie był problem. Kiedy wymieniłem wadliwy przetwornik ciśnienia, od razu poczułem różnicę.
Hej, czy Twój problem jest nadal rozwiązany? Mam BMW 640d z 2012 roku i dostaję ostrzeżenie o układzie napędowym około 1 minuty po wyjechaniu z podjazdu, ale tylko podczas przyspieszania następuje utrata mocy, która jednak znika tak szybko, jak się pojawiła. Jednak nie zdarza się to mojej żonie, ponieważ oczywiście nie przyspiesza tak mocno jak ja. Dostaję kod błędu 244C00. Mój ogród ma nachylenie, nie zdarza się to codziennie i tylko po opuszczeniu ogrodu i przyspieszeniu, wtedy znika. Mam nadzieję, że mój problem jest taki sam jak Twój, a nie turbosprężarka.
 
Co zrobiłeś z przewodami podciśnienia? I z cieknącą turbosprężarką? Mam ten sam problem, standardowy 435d i mam trochę oleju w dolocie. Ile muszę wydać?

ROZWIĄZANE:

Dwie części tego, przewody podciśnienia, które biegną nad turbosprężarką (niespodzianka, niespodzianka), a przetwornik ciśnienia dla małej turbosprężarki był nieszczelny... teraz wszystko dobrze.
Czy to nadal jest dla ciebie dobre, czy błąd powrócił? Ja również sprawdziłem swój olej i było go trochę mało i również dostałem kod 244C00.
 
Cześć wszystkim.
Miałem również ten sam problem z bmw 525d (2 turbos) 2.0 diesel 2013.

Błąd - 244c00

Więc przede wszystkim sprawdziłem wszystkie podciśnienia - znalazłem jeden idący z tyłu silnika przez pompę diesla do przedniego zaworu elektromagnetycznego - to było bardzo złe👎 po wymianie nic się nie stało. Nadal ten sam błąd.

Więc po przeczytaniu tego tematu zdecydowałem się zmienić jeden z konwerterów. Zmieniłem pierwszy (z przodu silnika) nic się nie zmieniło.
Następnie zmieniłem drugi i vuoooliaaa, od razu mogłem usłyszeć turbo na postoju!

Żadne błędy nie wróciły - samochód bardziej responsywny na niskich obrotach, czuje się o wiele lepiej!
 
Aktualizacja:

Cóż, zabrałem samochód do trzech warsztatów, aby zdiagnozować brak małego turbo, do głównego dealera BMW w moim rodzinnym mieście. Nie mogli zdiagnozować samochodu, ponieważ usunąłem EGR, więc po prostu wzięli moje pieniądze i odesłali mnie. Inny, który wymienił wszystkie rury VAC i przetworniki ciśnienia. Usterka nadal występowała, więc pomyślałem, że lepiej będzie udać się do specjalisty - Turbo Technics w Northampton.

Zanim poszedłem tą drogą, zadzwoniłem do nich i zapytałem, na czym polega ich diagnoza, ponieważ podłączenie samochodu do komputera nie pomoże im znaleźć problemu (jak robiłem to wiele razy). Zapewnili mnie, że mieli do czynienia z tysiącami problemów związanych z turbosprężarkami i mają odpowiednie doświadczenie, aby zająć się tymi sprawami.
Uzbrojony w tę wiedzę wyruszyłem w podróż do Northampton, aby naprawić mój samochód. Koniec epickiej podróży, pomyślałem.

Zostawiłem samochód u nich na rano i otrzymałem telefon tego popołudnia, mówiąc, że tak naprawdę nie są pewni, co jest nie tak i nie mogą dostać części zamiennych do turbosprężarek, więc będę musiał wymienić obie turbosprężarki na nowe jednostki (ponieważ mała, która nie działa, wpłynęła na dużą turbosprężarkę, więc prawdopodobnie wkrótce ulegnie awarii) w cenie £5044,60 z VAT.

Wskazałem, że wydrukowałem kilka dokumentów z ISTA i poprosiłem ich o przetestowanie klapy siłownika, ale kiedy zapytałem ich, czy się temu przyjrzeli, powiedzieli, że nie.
Zapłaciłem opłatę za inspekcję i wyszedłem, wciąż w szoku.

Nie mając się gdzie zwrócić, zamówiłem tanią pompę VAC z Amazon i została ona dostarczona następnego dnia. W ciągu 5 minut sprawdziłem, czy system VAC samochodu działa zgodnie z przeznaczeniem, a w ciągu kolejnych 5 minut potwierdziłem, że zbiornik próżniowy, który kontroluje klapę, która kieruje spaliny między dużą i małą turbosprężarką, nie mógł utrzymać próżni, więc nie mógł przesunąć siłownika, aby skierować spaliny do małej turbosprężarki.

Teraz usterka została zdiagnozowana, mogę ją naprawić.

Jestem zły na siebie, że nie zrobiłem tego wcześniej, ale zadowolony, że na pewno wiem, o co chodzi. Aby wymienić zbiornik VAC, musisz zdjąć małą turbosprężarkę, więc zostanie ona wyczyszczona podczas wykonywania tej czynności.

Trzymam kciuki, że ta długa saga dobiega końca i pewnego dnia będę mógł na to wszystko spojrzeć z perspektywy czasu i się śmiać.
Bez ISTA i pompy VAC za £14,99 nadal nie miałbym mocy w niskim zakresie obrotów...
witajcie, dzięki za wasze komentarze, jakieś zdjęcia pojemnika proszę
 
Aktualizacja:

Cóż, zabrałem samochód do trzech warsztatów, aby zdiagnozować brak małej turbosprężarki, do głównego dealera BMW w moim rodzinnym mieście. Nie mogli zdiagnozować samochodu, ponieważ miałem wyłączony EGR, więc po prostu wzięli moje pieniądze i odesłali mnie do domu. Inny, który wymienił wszystkie rury VAC i przetworniki ciśnienia. Usterka nadal występowała, więc pomyślałem, że lepiej będzie udać się do specjalisty - Turbo Technics w Northampton.

Zanim poszedłem tą drogą, zadzwoniłem do nich i zapytałem, na czym polega ich diagnoza, ponieważ podłączenie samochodu do komputera nie pomoże im znaleźć problemu (ponieważ robiłem to wiele razy). Zapewnili mnie, że mieli do czynienia z tysiącami problemów związanych z turbosprężarkami i mają odpowiednie doświadczenie, aby zająć się tymi sprawami.
Uzbrojony w tę wiedzę wyruszyłem w podróż do Northampton, aby naprawić mój samochód. Koniec epickiej podróży, pomyślałem.

Zostawiłem samochód u nich na rano i otrzymałem telefon tego popołudnia, mówiąc, że tak naprawdę nie są pewni, co jest nie tak i nie mogą dostać części zamiennych do turbosprężarek, więc będę musiał wymienić obie turbosprężarki na nowe jednostki (ponieważ mała, która nie działa, wpłynie na dużą turbosprężarkę, więc prawdopodobnie wkrótce ulegnie awarii) w cenie 5044,60 £ z VAT.

Wskazałem, że wydrukowałem kilka dokumentów z ISTA i poprosiłem ich o przetestowanie klapy siłownika, ale kiedy zapytałem ich, czy się temu przyjrzeli, powiedzieli, że nie.
Zapłaciłem opłatę za inspekcję i wyszedłem, wciąż w szoku.

Ponieważ nie miałem się gdzie zwrócić, zamówiłem tanią pompę VAC z Amazon i została ona dostarczona następnego dnia. W ciągu 5 minut sprawdziłem, czy system VAC samochodu działa zgodnie z przeznaczeniem, a w ciągu kolejnych 5 minut potwierdziłem, że pojemnik próżniowy, który kontroluje klapę, która kieruje spaliny między dużą i małą turbosprężarką, nie mógł utrzymać próżni, więc nie mógł przesunąć siłownika, aby skierować spaliny do małej turbosprężarki.

Teraz usterka została zdiagnozowana, mogę ją naprawić.

Jestem zły na siebie, że nie zrobiłem tego wcześniej, ale zadowolony, że na pewno wiem, o co chodzi. Aby wymienić pojemnik VAC, musisz zdjąć małą turbosprężarkę, więc zostanie ona wyczyszczona podczas tej czynności.

Trzymam kciuki, aby ta długa saga dobiegła końca i pewnego dnia będę mógł na to wszystko spojrzeć i się zaśmiać.
Bez ISTA i pompy VAC za 14,99 £ nadal nie miałbym mocy na niskich obrotach...
Cześć kolego, cieszę się, że dobrze to zrobiłeś. Mam ten sam problem w moim F15 40d z przebiegiem 65 tys. mil na zegarze, niskie ciśnienie doładowania, dodatnie odchylenie regulacji. Bardzo chciałbym wiedzieć, co zrobiłeś na końcu, czy zostało to naprawione tylko przez wymianę pojemnika VAC?
Bardzo doceniłbym Twoją pomoc w tej sprawie. Napisz do mnie na adres: amansinghfm12@hotmail.co.uk
Tel: 07429969777

Z poważaniem
Aman
 
Witam. Mam BMW X6 M50d F16 381KM z 2015 roku. Mam błąd: Za mała masa powietrza, samochód nie ciągnie tak jak powinien, a jeśli go uruchomię, wydobywa się również trochę czarnego dymu. Rano po uruchomieniu trochę się trzęsie i wydobywa się trochę niebieskiego dymu. Albo sprawdzono, że wszystkie węże podciśnienia są w porządku lub czujniki zostały wymienione. Na ISTA pokazuje, że to mała turbosprężarka z 3. Samochód ma 3 turbosprężarki. EGR jest nowy, chłodnica gazu, dolot nowy, wtryskiwacze nowe przetestowane ok. Jaki byłby problem, ponieważ nie sądzę, że turbosprężarka jest uszkodzona? Proszę o pomoc, jeśli przydarzyło Ci się to samo.
 
41 - 60 of 62 Posts