BMW Forums : BimmerForums banner
21 - 40 of 62 Posts
Cóż, rozejrzałem się trochę i zobaczyłem olej/sadzę lub coś w rodzaju wokół węża, który łączy się z korpusem przepustnicy. Cóż, myślę, że to to. Załączyłem zdjęcie. Czy to prawda? Zastanawiam się, czy coś się poluzowało po akcji serwisowej EGR, którą miałem około 10 miesięcy temu?
 
Czy ktoś uważa, że niewielka ilość oleju lub czegokolwiek innego na przewodzie powietrza doładowującego może wpływać na doładowanie? Błąd 244C00. Zdjęcie w poprzednim poście. Prawa strona przodu silnika, patrząc od zderzaka. Nie ten czerwony, o którym wiele osób wspomina po drugiej stronie.
 
Cześć. To trwa. Nie miałem błędu 244C00 od kilku tygodni, ale rano wciąż mam lekko nierówną pracę na biegu jałowym. Kiedy praca na biegu jałowym jest nierówna, ciśnienie zwrotne spalin jest bardzo niskie, podobnie jak doładowanie. Cóż, w porównaniu do tego, czego się spodziewano. Uruchomiłem kilka testów na ISTA i powiedziano mi, żebym wyczyścił lub wymienił czujnik ciśnienia zwrotnego spalin ze względu na różnice w ciśnieniu po wciśnięciu pedału przyspieszenia, a następnie po jego puszczeniu. Najwyraźniej różnica ciśnień nie jest wystarczająco duża. (Załączony obrazek) Wyczyściłem go, ale nie jestem pewien, czy to coś zmieniło. Właśnie wyszedłem i odłączyłem EGR. Wszystkie moje wartości wydają się lepsze, gdy jest odłączony. Ciśnienie zwrotne jest nieco wyższe, więc praca na biegu jałowym jest lepsza. Doładowanie jest wyższe i bliższe oczekiwanej wartości. Miałem EGR zdjęty i wyczyszczony. Wcale nie był brudny. Zaczynam myśleć o konwerterze ciśnienia. Czy masz jakieś dane z monitorowania swojego? Bimmertool lub bimmerlink? A może Torque? Byłoby interesujące porównać. Nie odczuwam żadnej utraty mocy, a samochód jeździ wspaniale, więc jestem trochę zdezorientowany i mam nadzieję, że to tylko czujnik. Wszystko jest podłączone na zdjęciach.
269793
269792
269790
269791
 
Dokładnie to, co powiedziałem powyżej. Wyczyściłem EGR. To było niewiarygodnie trudne do usunięcia. Było naprawdę zapieczone. Wyczyściłem czujnik MAP, ale myślę, że może go wymienię. Wyczyściłem czujnik ciśnienia zwrotnego spalin. Czy masz jakieś dane dla swojego?
 
Och, zmieniłem też rurę od odmy do rury wlotowej w pobliżu intercoolera. Moja była pęknięta. Była tak krucha, że dosłownie rozpadła się na kawałki, gdy jej dotknąłem. I mówię, że dotknąłem jej bardzo lekko!
 
Zatem zrobiłem wykres moich wartości doładowania. Rzeczywiste doładowanie (czerwone) i oczekiwane (białe) podążają za obrotami (niebieskie), ale doładowanie nie osiąga oczekiwanego poziomu, a także doładowanie pozostaje, ale oczekiwane spada szybciej, gdy zwalniam przepustnicę. Dla kogoś, kto widział lub mierzył te wartości wcześniej, prawdopodobnie jest jasne, co jest tego przyczyną. Byłoby miło, gdyby ktoś mógł się wypowiedzieć.
269821
 
No więc. Wymieniłem kilka przewodów podciśnienia i jeden z konwerterów ciśnienia. Ten najbliżej przodu samochodu, który miał czerwoną linię podciśnienia.
Nie mogłem dostać czarnego węża od BMW, więc użyłem czerwonego. Oznaczyłem go, żeby pamiętać.
Sprawdziłem za pomocą bimmertool i teraz moje doładowanie dochodzi do 3200 hPa. Jestem z tego zadowolony.
Zamierzam tylko sprawdzić, czy teraz powróci błąd niskiego ładowania 244C00. Mam nadzieję, że nie.
Dołączyłem kilka zdjęć. Pewnie niezbyt przydatne, ale nigdzie nie mogłem znaleźć zdjęcia lokalizacji konwertera ciśnienia w moim N57D30T1.
 
21 - 40 of 62 Posts