Cześć wszystkim,
Uwielbiam swój samochód i opiekuję się nim przez różne dziwne problemy, odkąd go kupiłem.
Ostatnim problemem, któremu się przyglądam w INSTA, jest:
244C00 - Kontrola ciśnienia doładowania, odchylenie kontroli stopnia wysokiego ciśnienia: Ciśnienie doładowania za niskie / dodatnie odchylenie kontroli.
Ma to związek z małą turbosprężarką przy niskim obciążeniu, niskiej prędkości.
Jeśli zostawię ten kod błędu, uniemożliwi to regenerację samochodu (według INSTA).
Właśnie wymieniłem węże VAC, ponieważ wyglądały na bardzo zużyte, mając nadzieję, że to będzie lekarstwem. Niestety nie - kod powrócił.
Jedyną inną rzeczą, którą robi samochód, co jest dziwne, jest to, że gdy wyłączam silnik. Elektropneumatyczny zawór przełączający (ten z przodu silnika N57) głośno terkocze przez kilka sekund. To nie jest normalne i jestem pewien, że jest to związane z kodem błędu, który otrzymuję.
Dla jasności, EGR został 'usunięty' i zmapowany.
Jakieś pomysły na ten temat mile widziane!
ROZWIĄZANE:
Dwie części tego, rury VAC, które biegną nad turbosprężarką (niespodzianka, niespodzianka), a konwerter ciśnienia dla małej turbosprężarki przeciekał.. teraz wszystko dobrze.
Uwielbiam swój samochód i opiekuję się nim przez różne dziwne problemy, odkąd go kupiłem.
Ostatnim problemem, któremu się przyglądam w INSTA, jest:
244C00 - Kontrola ciśnienia doładowania, odchylenie kontroli stopnia wysokiego ciśnienia: Ciśnienie doładowania za niskie / dodatnie odchylenie kontroli.
Ma to związek z małą turbosprężarką przy niskim obciążeniu, niskiej prędkości.
Jeśli zostawię ten kod błędu, uniemożliwi to regenerację samochodu (według INSTA).
Właśnie wymieniłem węże VAC, ponieważ wyglądały na bardzo zużyte, mając nadzieję, że to będzie lekarstwem. Niestety nie - kod powrócił.
Jedyną inną rzeczą, którą robi samochód, co jest dziwne, jest to, że gdy wyłączam silnik. Elektropneumatyczny zawór przełączający (ten z przodu silnika N57) głośno terkocze przez kilka sekund. To nie jest normalne i jestem pewien, że jest to związane z kodem błędu, który otrzymuję.
Dla jasności, EGR został 'usunięty' i zmapowany.
Jakieś pomysły na ten temat mile widziane!
ROZWIĄZANE:
Dwie części tego, rury VAC, które biegną nad turbosprężarką (niespodzianka, niespodzianka), a konwerter ciśnienia dla małej turbosprężarki przeciekał.. teraz wszystko dobrze.