Cześć wszystkim,
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże z tym problemem...
Zapala mi się kontrolka silnika w moim 3 serii 2007 E90 N46 - 2 litry 129KM - z kodami błędów P1100 i P1101.
Oba kody wydają się wskazywać na problemy z przepływomierzem powietrza (MAF). Jednak po sprawdzeniu jednostki "MAF" wydaje się, że jest to tylko czujnik temperatury powietrza dolotowego, a nie MAF.
Moje pytanie jest dwojakie: czy w samochodzie powinien być MAF? Jeśli nie, czy ktoś wie, co oznaczają kody, gdy nie ma MAF?
Dziękuję,
Steven
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże z tym problemem...
Zapala mi się kontrolka silnika w moim 3 serii 2007 E90 N46 - 2 litry 129KM - z kodami błędów P1100 i P1101.
Oba kody wydają się wskazywać na problemy z przepływomierzem powietrza (MAF). Jednak po sprawdzeniu jednostki "MAF" wydaje się, że jest to tylko czujnik temperatury powietrza dolotowego, a nie MAF.
Moje pytanie jest dwojakie: czy w samochodzie powinien być MAF? Jeśli nie, czy ktoś wie, co oznaczają kody, gdy nie ma MAF?
Dziękuję,
Steven