BMW Forums : BimmerForums banner

Kod usterki 46D1 wał korbowy nie uruchamia się

5.7K views 2 replies 2 participants last post by  Pakieb  
#1 ·
Jestem nowy w INPA i diagnostyce BMW, ale mam problem z moim e90 320d. Jeździł w 110%, dopóki nie zaparkowałem go na 3-4 miesiące, ale potem po prostu nie chciał się uruchomić. Akumulator się rozładował, a jednostka CAS straciła synchronizację, ale zsynchronizowałem je ponownie za pomocą INPA, ale otrzymuję ciągłe kody błędów w pamięci. 46D1 błąd wewnętrznego ECU 4 4B90 błąd ciśnienia w szynie paliwowej Próbowałem wszystkiego, ale nie mogę go uruchomić. Kręci dobrze, ale nie startuje.
 
#2 ·
Usterka ciśnienia na szynie spowoduje brak rozruchu, może mieć kilka różnych przyczyn: czujnik ciśnienia, okablowanie, uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, uszkodzona pompa niskiego ciśnienia, usterka wtryskiwacza uniemożliwiająca budowanie ciśnienia na szynie.
Albo nawet biorąc pod uwagę, że ma również wewnętrzną usterkę ECU, czy woda dostała się do ECU, gdy stał?
 
#3 ·
Usterka ciśnienia na szynie spowoduje brak rozruchu, może być kilka różnych przyczyn: czujnik ciśnienia, okablowanie, uszkodzona hpfp, uszkodzona lpfp, usterka wtryskiwacza zatrzymująca budowanie ciśnienia na szynie.
A może nawet biorąc pod uwagę, że ma również wewnętrzną usterkę ECU, czy woda dostała się do ECU, gdy stał?
Usterka ciśnienia na szynie spowoduje brak rozruchu, może być kilka różnych przyczyn: czujnik ciśnienia, okablowanie, uszkodzona hpfp, uszkodzona lpfp, usterka wtryskiwacza zatrzymująca budowanie ciśnienia na szynie.
A może nawet biorąc pod uwagę, że ma również wewnętrzną usterkę ECU, czy woda dostała się do ECU, gdy stał?
Dzięki za odpowiedź, myślałem o ecu, ale otworzyłem je i nie widziałem żadnej korozji ani śladów uszkodzeń przez wodę, ale zbadam to bardziej. Również ecu wraca jako ok, gdy robię pełne skanowanie. Mówi dde ok 2 kody błędów zapisane, więc założyłem, że nie powie ok, jeśli byłby problem, ale jestem nowy w inpa, wciąż się uczę.