Cześć wszystkim
Mój 320d coupe ma problem z porannym rozruchem. Uruchamia się za drugim razem, a potem z tyłu wydobywa się kłąb białego dymu. Pracuje nierówno przez około 10 sekund, a potem jest gotowy do jazdy. Dzieje się tak tylko na zimno. Większość dni.
Następujące kody pojawiają się w BimmerLink:-
4A74: 4A74 wiadomość (Status_GSG_LIN, Ox18, LIN)
4A79: 4A79 wiadomość (Fehler_Status_GSG_LIN, Ox17, LIN)
452A: 452A Info - System filtra cząstek stałych
4B1C: 4B1C podgrzewacz filtra paliwa, sterowanie
3ЕС1: 3ЕС1 czujnik wałka rozrządu, sygnał
480A: 480A system filtra cząstek stałych
3FF1: 3FF1 przepływomierz masowy powietrza
4DFF: 4DFF nastawnik klapy wirowej, sterowanie położeniem
4E09: 4E09 klapa wirowa, wiarygodność
4E04: 4E04 nastawnik klapy wirowej, sterowanie położeniem
481A: 481A system filtra cząstek stałych
4530: 4530 sterowanie ciśnieniem doładowania, odchylenie sterowania
Zastanawiam się, co to może być?
Mój 320d coupe ma problem z porannym rozruchem. Uruchamia się za drugim razem, a potem z tyłu wydobywa się kłąb białego dymu. Pracuje nierówno przez około 10 sekund, a potem jest gotowy do jazdy. Dzieje się tak tylko na zimno. Większość dni.
Następujące kody pojawiają się w BimmerLink:-
4A74: 4A74 wiadomość (Status_GSG_LIN, Ox18, LIN)
4A79: 4A79 wiadomość (Fehler_Status_GSG_LIN, Ox17, LIN)
452A: 452A Info - System filtra cząstek stałych
4B1C: 4B1C podgrzewacz filtra paliwa, sterowanie
3ЕС1: 3ЕС1 czujnik wałka rozrządu, sygnał
480A: 480A system filtra cząstek stałych
3FF1: 3FF1 przepływomierz masowy powietrza
4DFF: 4DFF nastawnik klapy wirowej, sterowanie położeniem
4E09: 4E09 klapa wirowa, wiarygodność
4E04: 4E04 nastawnik klapy wirowej, sterowanie położeniem
481A: 481A system filtra cząstek stałych
4530: 4530 sterowanie ciśnieniem doładowania, odchylenie sterowania
Zastanawiam się, co to może być?