Groeten, 2 dagen geleden kreeg ik een vreemde foutmelding, alle zijmarkeringen (voor, zij en achter) knipperen snel wanneer ik de linker- of rechterzijmarkeringen aanzet. Wanneer ik de alarmlichten activeer, is de knippersnelheid normaal. Bimmerlink toont enkele fouten, maar elke lamp werkt. Vandaag startte ik de auto 's ochtends en alles werkte, de zijmarkeringen waren met normale snelheid aan. Na 2+ uur rijden en de auto thuis geparkeerd te hebben, kwam de fout na 1 uur, waarin de auto niet werkte, terug en de knippersnelheid van de markeringen versnelde weer. Ik heb een BMW E90 2008 Pre-LCI uit Duitsland. Ik dacht dat misschien de aarding ergens gecorrodeerd of kapot is (de hele week heeft het geregend, dus misschien is er water in de kofferbak gekomen). Een dag voor de fouten met de markeringen was een lamp voor de kofferbakstrips defect (zwart en verbrand). Ik heb deze vervangen, en bij het vervangen zag ik een druppel water op die verbrande lamp. Er werd geen corrosie in de lamphouder gevonden en er was geen water te zien. Waar moet ik hierna naar kijken? Ik denk dat de voetenruimtemodule niet defect is, omdat deze vandaag 2+ uur zonder fouten werkte. Denk je dat misschien kabels onder de "harmonica"-bescherming die met de kofferbak verbonden zijn, beschadigd zijn, of dat de aarding ergens in de kofferbak corrosie (waterschade) heeft, en waar moet ik in de kofferbak zoeken naar aarding naar de auto?
Alles is nuttig, want ik weet niet waar ik hierna moet zoeken, omdat alle lampen goed zijn en werken.
Foutcodes staan op de foto:
Alles is nuttig, want ik weet niet waar ik hierna moet zoeken, omdat alle lampen goed zijn en werken.
Foutcodes staan op de foto: