BMW Forums : BimmerForums banner
61 - 80 of 90 Posts
Wielkie dzięki. Najpierw trzeba posortować kody błędów. Gdzie jesteś w Kent? Jestem blisko Dartford. Wielkie dzięki. Czy mogę się z Tobą skontaktować, kiedy posortuję błędy? Obecnie rozładowanie baterii i 2 kody błędów.
 
Cześć, mam ten sam problem z 535. Zauważyłem, że 2 niebieskie kable w kierownicy to kable łopatek. Są w wtyczce, która jest po lewej stronie, patrząc na nią. Jestem zdezorientowany, gdzie je podłączyć. Nie mogą iść do prawej wtyczki. Tam podłącza się poduszkę powietrzną. Poprowadziłem dwa kable zmiany biegów ze skrzyni, które są dwoma środkowymi kablami na niebieskiej wtyczce na dźwigni zmiany biegów. Jeden jest zielony, a drugi fioletowy. To zmiana biegów w górę i w dół. Nie mogę wymyślić, jak przejść z łopatek na kable zmiany biegów. Mieszkam również w Kent, potrzebuję dużej pomocy przy modernizacji. Chcę zapłacić komuś, żeby to zrobił.
 
Czy jest ktoś w Kent, kto może podłączyć kierownicę z łopatkami M5 do E60 z 2006 roku? Zrobiłem kable do zmiany biegów w górę i w dół. Została tylko strona kierownicy. Zapłacę. Proszę pisać SMS lub dzwonić 07541583246.
 
Wyciągam ten temat, ponieważ mam proste pytanie... Jeśli chciałbym zamienić triptronic UP (redukcja biegu) DOWN (zwiększenie biegu) na odwrotne, tak jak w automatach E39/Daytona... czy ktoś może doradzić, które przewody należy zmodyfikować? Oto schemat ze strony pierwszej, więc nie musisz przewijać...
Image
Z góry dzięki
 
Discussion starter · #72 ·
Cześć
Zrobiłem to jakiś czas temu... lol...
Schemat (wiem, że nie jest zbyt dobry...), pokazuje przewody, które należy uziemić, aby zmienić bieg w górę i w dół...
Wszystko, co musisz wiedzieć, to jak działają te łopatki (nigdy ich nie widziałem...) i odpowiednio je podłączyć.
Spójrz tutaj...
WDS BMW Wiring Diagram System - Model Selection

Jestem pewien, że można to zrobić...
 
Cześć,

Znalazłem Twój wątek dotyczący doposażenia manetek zmiany biegów. Przeczytałem cały temat, ale nie jestem pewien, czy wszystko rozumiem.

Mój zestaw:

BMW 535d automatyczna 272 KM z 2007 roku z kierownicą M bez łopatek

Kupiłem kierownicę M6 z 2007 roku z podświetlanymi łopatkami "-" i "+"

Podłączam ją do samochodu, podświetlenie działa, ale łopatki nie.

Stwierdziłem, że na złączu kierownicy piny 4 i 6 to sygnał SMG dla dwóch łopatek. Kiedy naciskam jedną łopatkę, pin przechodzi do masy... czy mam rację?

Jak mogę znaleźć odpowiedni pin obok kolumny kierownicy, który muszę połączyć ze skrzynią biegów?

Czy muszę kupić pierścień ślizgowy kierownicy M5?
Jeśli zmodyfikuję pierścień ślizgowy, jak wybrać kable na taśmie, aby użyć pinów 4 i 6 z mojej kierownicy M5?

Wielkie dzięki i miłego dnia z Francji ;)
 
Discussion starter · #74 ·
Cześć,

Znalazłem Twój wątek dotyczący doposażenia manetek zmiany biegów. Przeczytałem cały temat, ale nie jestem pewien, czy wszystko rozumiem.

Mój zestaw:

BMW 535d automatyczna 272KM z 2007 roku z kierownicą M bez manetek

Kupiłem kierownicę M6 z 2007 roku z podświetlanymi manetkami "-" i "+"

Podłączam ją do samochodu, podświetlenie działa, ale manetki nie.

Stwierdziłem, że na złączu kierownicy pin 4 i 6 to sygnał SMG dla dwóch manetek. Kiedy wciskam jedną manetkę, pin przechodzi do masy... czy mam rację?

Jak mogę znaleźć właściwy pin obok kolumny kierownicy, który muszę połączyć ze skrzynią biegów?

Czy muszę kupić pierścień ślizgowy kierownicy M5?
Jeśli zmodyfikuję pierścień ślizgowy, jak wybrać kable na taśmie, aby użyć 4 i 6 pinu z mojej kierownicy M5?

Dzięki i miłego dnia z Francji ;)
Cześć

Zgadza się, sygnał do redukcji i zmiany biegów na wyższy jest masą...
Manetki się podświetlają, ale sprężyna zegarowa nie ma do tego połączeń... więc potrzebujesz albo sprężyny zegarowej z tymi dwoma dodatkowymi połączeniami, albo możesz zmodyfikować swoją... tak zrobiłem.
 
Discussion starter · #76 ·
Cześć!

Dzięki za odpowiedź!!!

Patrzę, jak to robisz i w końcu znalazłem rozwiązanie sam w ten weekend i modernizacja jest zrobiona! :thumbsup

Oto zdjęcia tego, co zrobiłem :D

View attachment 243273

View attachment 243281

View attachment 243289

View attachment 243297

View attachment 243305
To wspaniale!
Więc twoja sprężyna zegarowa faktycznie miała dwa wolne pasma w kablu taśmowym... moja nie... Musiałem dodać drugi kabel taśmowy... ale ta sama zasada...
:thumbsup
 
Discussion starter · #78 ·
;) :thumbsup

Dzięki wielkie za pomoc w daniu mi pomysłu, jak to zrobić w poprzednim poście, nawet jeśli było mi łatwiej :D
Spoko!
Gdyby to było dzisiaj, zrobiłbym dla tego film i zamieścił na moim kanale Youtube... ale to było dużo wcześniej...
Przynajmniej udało Ci się to zrobić i to jest najważniejsze!
 
Wow!

Patrzę na Twój kanał na YouTube... niesamowite, co potrafisz!

Retrofit został wykonany w samochodzie znajomego... mam 330xd E91. Może możesz mi pomóc... mam problem z centralnym zamkiem w moim samochodzie, nie działa z pilota. Wewnątrz samochodu i z kluczykiem manualnym nie ma problemów.
Sprawdziłem bezpieczniki -> ok
Sprawdziłem okablowanie w bagażniku -> ok
Sprawdziłem wymianę modułu diversity w bagażniku i nadal nie działa... jeździłem przez miesiąc z nowym modułem i zdecydowałem się włożyć stary... wszystko działa!!!!

Miesiąc temu pojechałem na myjnię i po tym centralny zamek przestał działać!

Zaglądam do modułu diversity i nie ma wody, ale widzę trochę wody przy nogach pasażera...
Czy miałeś już ten problem do naprawy?
 
Discussion starter · #80 ·
Wow! Patrzę na Twój kanał na YouTube... jesteś niesamowity! Retrofit został wykonany w samochodzie znajomego... mam 330xd E91. Może możesz mi pomóc... mam problem z centralnym zamkiem w moim samochodzie, nie działa z pilota. Wewnątrz samochodu i z kluczykiem manualnym nie ma problemów. Sprawdziłem bezpieczniki -> ok Sprawdziłem okablowanie w bagażniku -> ok Sprawdziłem wymianę modułu diversity w bagażniku i nadal nie działa... Jeździłem przez miesiąc z nowym modułem i zdecydowałem się włożyć stary... wszystko działa!!!! Miesiąc temu pojechałem na myjnię i po tym centralny zamek przestał działać! Zajrzałem do modułu diversity i nie ma wody, ale widzę trochę wody przy nodze pasażera... Czy miałeś już ten problem do naprawy?
Dziękuję za odwiedzenie mojego kanału, mam nadzieję, że zasubskrybowałeś! ;) Nigdy nie spotkałem się z takim problemem, jeśli masz tam wodę, podnieś dywany i zobacz, czy być może są tam jakieś wtyczki i dostaje się do nich woda... Czy zeskanowałeś samochód, teraz gdy problem występuje?
 
61 - 80 of 90 Posts