Cześć wszystkim, to mój pierwszy wątek i jestem trochę noobem jeśli chodzi o BMW, więc proszę o cierpliwość..
Zastanawiam się nad kupnem 320D, ponieważ w tej chwili mam 306 HDi, w którym trochę zrobiłem, ale chcę go ulepszyć.
A więc moje pytania brzmią:
1) Jaką moc wytrzymają standardowe elementy wewnętrzne i czy są jakieś mocniejsze bezpośrednie zamienniki?
2) Jakiego rodzaju turbosprężarki są używane do ulepszania, czy chodzi o znalezienie takiej, która pasuje bezpośrednio, czy też o "bodging" jednej za pomocą adaptera?
3) W moim samochodzie mogłem sam go remapować za pomocą KWP2000+ i po przeczytaniu kilku rzeczy tutaj wydaje się, że można zrobić to samo z 320d? Czy jest ktoś, kto tworzy niestandardowe mapy, które może wysłać Ci e-mailem?
4) Czy są jakieś realne problemy z tymi samochodami? Czytałem o problemach z klapami wirowymi w silnikach 30d i zastanawiałem się, czy są jakieś realne problemy z silnikami 20d
EDIT: Odnoszę się do 148 KM 320D
Dzięki!
Zastanawiam się nad kupnem 320D, ponieważ w tej chwili mam 306 HDi, w którym trochę zrobiłem, ale chcę go ulepszyć.
A więc moje pytania brzmią:
1) Jaką moc wytrzymają standardowe elementy wewnętrzne i czy są jakieś mocniejsze bezpośrednie zamienniki?
2) Jakiego rodzaju turbosprężarki są używane do ulepszania, czy chodzi o znalezienie takiej, która pasuje bezpośrednio, czy też o "bodging" jednej za pomocą adaptera?
3) W moim samochodzie mogłem sam go remapować za pomocą KWP2000+ i po przeczytaniu kilku rzeczy tutaj wydaje się, że można zrobić to samo z 320d? Czy jest ktoś, kto tworzy niestandardowe mapy, które może wysłać Ci e-mailem?
4) Czy są jakieś realne problemy z tymi samochodami? Czytałem o problemach z klapami wirowymi w silnikach 30d i zastanawiałem się, czy są jakieś realne problemy z silnikami 20d
EDIT: Odnoszę się do 148 KM 320D
Dzięki!