BMW Forums : BimmerForums banner

E46 320D (148 KM) Porady dotyczące tuningu

101K views 25 replies 14 participants last post by  TDI-Tuning  
#1 ·
Cześć wszystkim, to mój pierwszy wątek i jestem trochę noobem jeśli chodzi o BMW, więc proszę o cierpliwość..

Zastanawiam się nad kupnem 320D, ponieważ w tej chwili mam 306 HDi, w którym trochę zrobiłem, ale chcę go ulepszyć.

A więc moje pytania brzmią:

1) Jaką moc wytrzymają standardowe elementy wewnętrzne i czy są jakieś mocniejsze bezpośrednie zamienniki?

2) Jakiego rodzaju turbosprężarki są używane do ulepszania, czy chodzi o znalezienie takiej, która pasuje bezpośrednio, czy też o "bodging" jednej za pomocą adaptera?

3) W moim samochodzie mogłem sam go remapować za pomocą KWP2000+ i po przeczytaniu kilku rzeczy tutaj wydaje się, że można zrobić to samo z 320d? Czy jest ktoś, kto tworzy niestandardowe mapy, które może wysłać Ci e-mailem?

4) Czy są jakieś realne problemy z tymi samochodami? Czytałem o problemach z klapami wirowymi w silnikach 30d i zastanawiałem się, czy są jakieś realne problemy z silnikami 20d

EDIT: Odnoszę się do 148 KM 320D

Dzięki!
 
#2 · (Edited)
Klapy wirowe są problemem zarówno w 320d, jak i 330d, ale zaślepki są łatwo dostępne u specjalistów BMW lub na eBayu. Również zablokowane odpowietrzniki turbosprężarki, które należy wymienić na typ wirowy, jeśli nadal używa się konstrukcji typu „rolka papieru toaletowego”, ponieważ zatykają się i mogą uszkodzić turbosprężarkę. Mówiąc o turbosprężarkach, nie jest niczym niezwykłym, że jedna z nich się psuje. Jeśli masz Euro 4 z elektronicznym siłownikiem, będzie to oznaczać nową turbosprężarkę, jeśli się zepsuje. Pompy wstępnego zasilania również mogą się zepsuć, powodując problemy z uruchamianiem/niechęć do wchodzenia na obroty.

Najłatwiejszym sposobem na zwiększenie mocy jest remap, jak mówisz, niektórzy podnieśli je do około 200 KM, ale w zależności od stanu silnika/układu napędowego możesz zacząć wyłączać takie elementy jak dwumasowe koło zamachowe, wał napędowy, sprzęgło lub turbosprężarka. Wszystko to sporo pieniędzy do wymiany. Specjaliści oferują turbosprężarki hybrydowe i większe intercoolery w zależności od budżetu i tego, jak daleko chcesz zajść.
 
#3 ·
Standardowa bryła może wytrzymać duże BHP i moment obrotowy, ale sprzęgło i koło zamachowe nie. Jeśli chcesz tuningować powyżej 210 KM, rozważ nowy zestaw sprzęgła. Ponadto, ponieważ jesteś nowy na forum, czy usunąłeś klapy wirowe i wymieniłeś odpowietrznik silnika? Dwie rzeczy, które trzeba zrobić w bloku silnika M47, a także w M57 (3 litry).

Jaka jest historia/przebieg samochodu? BMW ma głupie interwały serwisowe, które nie pasują do turbosprężarek, naprawdę głupie, właśnie kupiłem 525d z 2005 roku i chociaż był serwisowany religijnie, jak mówi OBC, w 74 tys. km miał tylko trzy wymiany oleju i nigdy nie miał nowego filtra powietrza ani paliwa! szaleństwo.

Pomimo nowoczesnych olejów longlife, te samochody potrzebują nowego oleju co 10 tys. km, jest tak tanio zrobić samodzielną wymianę oleju (32 £ z olejem GM Dexos 2, który jest najwyższej klasy olejem LL-04 i filtrem), że nie ma sensu tego nie robić.

Inne typowe problemy to zużyte tylne przednie tuleje wahaczy (kup powerflex, Meyle HD lub Lemforder, wszystko inne będzie bezużyteczne), zużyte przednie wahacze i zużyte tylne tuleje wahaczy. Wał napędowy pączek psuje się w samochodach o dużym przebiegu i rzadko zużywa się tłumik drgań na silniku (duże koło pasowe z przodu silnika), ale to w dużej mierze wszystko. W przeciwnym razie dość niezawodny samochód.
 
#4 ·
Dzięki za odpowiedzi, chłopaki, myślałem, że po remapie turbosprężarka będzie prawie na swoim limicie (GT1749V?). Czy ktoś wie, jakiej turbosprężarki używa 330D i czy pasowałaby bezpośrednio?

Jeśli chodzi o sprzęgło w moim obecnym samochodzie, nie ma wielu opcji, jeśli chcesz ulepszyć, więc użyjemy niesprężynowego sprzęgła łopatkowego, czy ktoś ma jakieś informacje na temat ulepszeń sprzęgła OEM? Np. czy sprzęgło 330d pasowałoby i jeśli tak, to na jaki moment obrotowy mniej więcej są dobre?
 
#5 ·
Co ciekawe, 330d i 320d używają tego samego turbo i sprzęgła/koła zamachowego, można wycisnąć ponad 200 KM z remapem, ale jazda będzie koszmarem, ponieważ moc będzie w wąskim zakresie obrotów. Na przykład 123d to podwójne turbo 2.0l o mocy 200 KM, a 335d to podwójne turbo 3.0 litra, ale mówi się, że można go kupić tylko z automatyczną skrzynią biegów, a mapa ogranicza moment obrotowy na 1., 2. i 3. biegu.
 
#6 ·
Hmm.. Czy są jakieś inne sprzęgła OEM, które wytrzymają wyższy moment obrotowy? Zgaduję, że jeśli nie, potrzebowałbym ulepszonego sprzęgła tarczowego, takiego jak w moim pug'u.

EDIT: Ponieważ pojemność skokowa tego silnika wynosi 2l, tak jak w moim pug'u, zastanawiam się, czy GT2052v sprawdziłoby się w przypadku wyższej mocy (Oczywiście turbosprężarka musiałaby zostać odpowiednio zmapowana). Nie jestem przyzwyczajony do tych rzeczy VNT lol
 
#9 ·
Hmm.. Czy są jakieś inne sprzęgła OEM, które wytrzymają wyższy moment obrotowy? Zgaduję, że jeśli nie, potrzebowałbym ulepszonego sprzęgła łopatkowego, takiego samego jak mój pug

EDIT: Ponieważ pojemność skokowa wynosi 2l, tak jak w moim pug, zastanawiam się, czy GT2052v sprawdziłby się w przypadku większej mocy (Oczywiście turbo musiałoby zostać odpowiednio zmapowane). Nie jestem przyzwyczajony do tych rzeczy VNT lol
Czekaj, czy twój samochód jest automatyczny - jeśli tak, musisz być jeszcze bardziej ostrożny, automatyczna skrzynia biegów nie poradzi sobie ze zwiększonym momentem obrotowym osiągalnym tylko dzięki prostemu remapowi, więc niestandardowa mapa zaprojektowana tak, aby to uwzględnić, zdecydowanie zalecana.

Zmiana turbosprężarki to ostatnia rzecz, którą powinieneś rozważyć w przypadku mocy - mnóstwo rzeczy do zrobienia przed tym, standardowa turbosprężarka (VNT jest lepsza niż konwencjonalne turbosprężarki, bardziej wydajna, mniejsze opóźnienie) jest więcej niż w stanie uwolnić więcej mocy niż doceni automatyczna skrzynia biegów lub standardowe DMF/sprzęgło. Większa turbosprężarka, zwłaszcza non VNT, nieuchronnie będzie oznaczać większe opóźnienie, poważnie rozważyłbym inne opcje przed grzebaniem przy opcji turbosprężarki. Przełączenie z turbosprężarki OEM VNT na non-VNT wiązałoby się również z dużą ilością kłopotów i kodowania - co ostatecznie jest bezcelowe, jeśli wszystkie inne łatwiejsze/tańsze/bardziej praktyczne opcje zwiększania wydajności nie zostaną najpierw spełnione.

Nie jestem pewien, dlaczego tak bardzo chcesz najpierw uderzyć w turbosprężarkę, aby zwiększyć wydajność, jest powód, dla którego nowsze generacje mają podwójne turbosprężarki, małą, aby szybciej się wkręcać, aby zmniejszyć opóźnienie turbosprężarki na dużej głównej turbosprężarce. Długi sposób mówienia: trzymaj się VNT :hihi
 
#8 ·
Moje pytania to:

1) Jakiego rodzaju moc wytrzymają standardowe elementy wewnętrzne i czy istnieją mocniejsze bezpośrednie zamienniki?

2) Jakiego rodzaju turbosprężarki są używane do modernizacji, czy chodzi o uzyskanie jednej bezpośrednio pasującej, czy też "dorobienie" jednej za pomocą adaptera?

3) W moim samochodzie udało mi się samemu zremapować go za pomocą KWP2000+ i po przeczytaniu kilku informacji tutaj wydaje się, że można zrobić to samo z 320d? Czy jest ktoś, kto tworzy niestandardowe mapy, które może wysłać Ci e-mailem?

4) Czy są jakieś realne problemy z tymi samochodami? Czytałem o problemach z klapami wirowymi w silnikach 30d i zastanawiałem się, czy są jakieś realne problemy z silnikami 20d

Dzięki!
W odniesieniu do punktu 1) ... Osobiście nie celowałbym wyżej niż 200-210 KM, można by pójść znacznie wyżej, jeśli naprawdę by się chciało, ale to najwyższa wartość, jaką należy osiągnąć, jeśli chce się zachować równowagę między mocą a niezawodnością. Powyżej tego trzeba by zacząć brać pod uwagę o wiele więcej rzeczy. Pomijając problemy z klapami wirowymi i odpowietrznikiem, silniki są solidne i jako silniki Diesla mogą w teorii przyjąć tyle doładowania, ile są fizycznie w stanie. Nawet przy 200 koniach, co nie brzmi jak duża moc w porównaniu do niektórych samochodów, prawdziwym pięknem jest moment obrotowy, 200 koni mechanicznych zapewni około 400 do 410 Nm momentu obrotowego, co jest cholernie dużą ilością momentu obrotowego i ogromną frajdą. Na tych poziomach momentu obrotowego, jeśli jeździsz tak, jak chcesz, to poważnie będziesz chciał rozważyć zakup mocniejszego koła zamachowego, ponieważ dwumasowe koła zamachowe ucierpią, podobnie jak sprzęgło. Nadal możesz mieć tak duży moment obrotowy i nie musisz wymieniać tych elementów, ale naprawdę musisz być rozważny w swojej jeździe lub spodziewać się inwestycji w te części.

Chociaż jestem pewien, że można samemu zremapować, osobiście uważam, że byłby to zły pomysł, chyba że jesteś profesjonalnym remaperem i wiesz dokładnie, co robisz. Istnieją dobrze ugruntowane firmy zajmujące się remapingiem (kilka na tych forach również z wypróbowanymi i sprawdzonymi mapami), a ich mapy są tworzone specjalnie dla każdego samochodu, więc lepiej zaufać im niż próbować samemu je modyfikować/oceniać itp.

Większa turbosprężarka, można w zasadzie zamontować dowolną turbosprężarkę, o ile siłownik jest taki sam, tj. podciśnieniowy lub elektroniczny, jak zauważył Matt. Jeśli obecnie masz turbosprężarkę sterowaną podciśnieniem, próba dostosowania jej do elektronicznej byłaby prawdziwym koszmarem, więcej kłopotów niż warte. Jeśli chodzi o turbosprężarkę, nie byłbym tak pochopny w rozważaniu ulepszenia, standardowe są więcej niż w stanie wytworzyć dużą moc przy odpowiednim remapie.

Najlepszym miejscem do rozpoczęcia w zakresie osiągów jest wydajność, zaślepienie klap wirowych, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, jak najszybciej zmiana odpowietrznika na styl wirowy, wymiana oleju co 6-7000 mil, czyszczenie kolektora dolotowego, pominięcie/wyłączenie układu EGR.
 
#10 ·
Hmm.. szczerze mówiąc, myślałem, że seryjna turbosprężarka będzie dość mocno obciążona nawet po podstawowym remapie, nie są one zbyt duże, chociaż myślę, że VNT pomaga utrzymać moc w całym zakresie obrotów, po prostu nie chcę, żeby zabrakło jej tchu przy 4k.

W przypadku tuningu mojego puga turbosprężarka jest głównym ograniczeniem dla większej mocy, ma tylko małe K03, więc po 170 KM są daleko poza swoją wydajnością.

Jeśli to VNT, to się tego trzymam, ale jeśli to siłownik, to jest mnóstwo alternatywnych turbosprężarek.

Naprawdę szukam dużej mocy, czy ktoś tu daleko z nimi zaszedł? Link do wątku projektu byłby niesamowity.
 
#11 ·
VNT umożliwia niemal płynne przejście między wymaganym doładowaniem a koniecznością jego upuszczenia, dzięki czemu jest płynniejszy niż konwencjonalny - wyobraź sobie stopę z pedału gazu w konwencjonalnym, zawór upustowy się otwiera, doładowanie upuszczone, a następnie stopa w podłogę musi odbudować doładowanie, co powoduje większe opóźnienie, VNT mostkuje przejścia. Oczywiście działają dokładnie tak samo, tylko sposób zarządzania doładowaniem/upuszczaniem przez wydech. Seryjne turbosprężarki pracują z ciśnieniem około 32psi przy pełnym doładowaniu, to dużo doładowania, biorąc pod uwagę, że turbosprężarka benzynowa często potrzebuje połowy tego doładowania dla tego samego efektu, w porównaniu do diesla, w którym można zwiększyć doładowanie bez paranoi ze względu na stalową konstrukcję w porównaniu do stopu.

W dieslu, pamiętając, jak bardzo różni się od benzyny w podstawach, remap wpływa o wiele łatwiej, zwiększ przepływ paliwa w dieslu, a uzyskasz więcej mocy - i więcej czarnego dymu, więc aby to zrównoważyć, potrzebujesz również więcej powietrza, remap może dostroić czasy, wtrysk paliwa i uruchamianie turbosprężarki, aby były one zsynchronizowane z nowymi ustawieniami. Seryjna turbosprężarka jest dość solidna i możesz odblokować znacznie więcej mocy za znacznie mniejsze pieniądze, zaczynając od opcji remap - zdecydowanie rozważ to, zanim wydasz pieniądze na turbosprężarkę, natychmiast uzyskasz więcej mocy i wydajności za znacznie mniejsze pieniądze :thumbsup Dlatego wiele diesli dymi znacznie bardziej po remapie - zwiększona ilość paliwa w związku z brakiem równoważącego wzrostu powietrza.

Jest powód, dla którego te potwory momentu obrotowego dymią jak cholera, wszystko jest podkręcone do granic możliwości :rofl


Myśląc wstecz o tym, co osobiście bym zrobił, gdybym miał zamiar uzyskać znacznie więcej mocy, rozważyłbym dodanie kompresora, zanim pomyślałbym o zmianie turbosprężarki i użyłbym kompresora, aby zmniejszyć opóźnienie dużej, psychicznej turbosprężarki, którą bym zamontował. Ale teraz wchodzisz w sferę tuningu 3 etapu, duża moc, ale musisz spodziewać się konsekwencji w postaci zmniejszenia niezawodności i wytrzymałości komponentów. Może zamienić się w poważną studnię bez dna.
 
#12 ·
Cóż, w moim obecnym samochodzie udało mi się uzyskać wzrost mocy o 60 KM w stosunku do serii, dodając jedynie FMIC i porządny program z podniesionym doładowaniem. Nie zawracałbym sobie głowy myśleniem o doładowaniu mechanicznym, skoro najnowsza generacja VNT może wytworzyć sporo doładowania przy niskich obrotach. Ciśnienie doładowania to nie wszystko, dlatego wolałbym większą turbosprężarkę, ale z niższym ciśnieniem, co powoduje mniejsze obciążenie silnika, ale zapewnia więcej mocy.

Jeśli jednak miałbym problemy ze sprzęgłem po remapie stage 1, to nie brzmi zbyt obiecująco, zgaduję, że cena za porządne sprzęgło będzie sporym wydatkiem.
 
#14 ·
Cóż, w moim obecnym samochodzie udało mi się uzyskać wzrost mocy o 60 KM w stosunku do serii, dodając jedynie FMIC i porządny map z podwyższonym doładowaniem. Nie zawracałbym sobie głowy myśleniem o doładowaniu, skoro najnowsza generacja VNT może wytworzyć duże doładowanie przy niskich obrotach. Ciśnienie doładowania to nie wszystko, dlatego wolałbym większą turbosprężarkę, ale o niższym ciśnieniu, co powoduje mniejsze obciążenie silnika, ale zapewnia większą moc.

Jeśli miałbym problemy ze sprzęgłem po remapie 1 etapu, to nie brzmi to zbyt obiecująco, zakładam, że cena za porządne sprzęgło będzie spora.
Szczerze mówiąc, myślę, że wybrałeś zły samochód do majsterkowania, lepszą opcją z mapą derv jest 330d, ale jeśli chcesz prawdziwej mocy, 330i z doładowaniem Atlanta bolt-on będzie znacznie lepszy, do tego będziesz potrzebował nowych wtryskiwaczy i nowego mapu, ale to niesamowity zestaw i można go kupić z drugiej ręki za te same pieniądze, co konfiguracja turbosprężarki o wysokiej wydajności w silniku Diesla.

Zobacz http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f69/new-e46-330ci-acs-supercharged-owner-t107874/ 6 tys. funtów za 300 KM
 
#13 ·
Sprzęgła BMW są dość mocne. VAG na przykład ma tendencję do ich "minimalnej specyfikacji", co oznacza, że często widać inne etapy, w których wymagana jest wymiana sprzęgła.
32 psi wspomniane powyżej to ciśnienie bezwzględne (około 2,2 bara), co odpowiada doładowaniu 1,2 bara.

Doładowanie w silniku Diesla działa inaczej niż w silnikach benzynowych. Silnik benzynowy ma wąski zakres stosunków powietrza do paliwa, którego musi się trzymać. Jeśli nie chcesz mocy (na przykład na biegu jałowym), musisz ograniczyć powietrze przepustnicą.
Jeśli ECU wtryskuje tylko niewielką ilość paliwa, spalanie jest niemożliwe do utrzymania, a silnik przerywa zapłon.

Silnik Diesla nie miesza paliwa i powietrza wstępnie, powietrze jest sprężane, a następnie wtryskiwane jest paliwo, które spala się podczas okresu wtrysku. Zatem podczas gdy ograniczasz powietrze w celu kontroli mocy w silniku benzynowym, ograniczasz paliwo w silniku Diesla.

Jeśli zwiększysz doładowanie w samochodzie benzynowym, ECU reaguje, wtryskując więcej paliwa, aby uzyskać odpowiedni AFR, i uzyskujesz więcej mocy. W silniku Diesla możesz znaleźć się w sytuacji, w której dodatkowe doładowanie odbierze moc silnikowi, ponieważ dawka paliwa pozostanie taka sama, ale turbosprężarka pracuje ciężej, blokując wylot spalin.

Możesz uzyskać więcej mocy z większego doładowania w pewnych warunkach, jeśli ilości wtrysku były obcinane przez mapę Lambda (znaną również jako ogranicznik dymu), gdzie istnieją obliczenia dla żądanej ilości wtrysku, ale jest ona wstrzymywana, ponieważ nie ma wystarczającej ilości powietrza, aby silnik spalał się czysto i bez dymu, ale ogólnie rzecz biorąc, to więcej paliwa daje moc w silniku Diesla, a nie większe doładowanie.
 
#17 ·
320td sport, 6-biegowa manualna (chcę więcej niż tylko remap)

To naprawdę interesujący temat, który chcę śledzić. Miałem 320td tylko z filtrem powietrza pipercross i remapem, było wspaniale, ale sprzedałem go z zyskiem i dostałem 325.
Teraz mam 2004 320td sport (Compact) i chcę dodatkowej wydajności, ale nie chcę robić remapu, dopóki nie zrobię innych modyfikacji wydajności silnika.

Wszystko, o czym słyszałem, to wymiana elastycznej rury wydechowej, pipercross/K&N. Nie mogę znaleźć nic więcej, nawet tłumika końcowego.

Jakieś pomysły?
Czy większy intercooler poprawiłby również wydajność (a następnie remap!)?
 
#19 ·
Wszystko, o czym słyszałem, to wymiana elastycznej rury wydechowej, pipercross/K&N. Nie mogę znaleźć nic innego, nawet tłumika końcowego.

Jakieś pomysły?
Czy większy intercooler poprawiłby osiągi (a potem remap!)
Prosta rura to dobry dodatek (choćby dlatego, że załamanie do katalizatora wpłynie na przepływ gazów), ale nie marnuj pieniędzy na zestaw filtra powietrza, standard jest tak dobry, jak to możliwe, również nie ma sensu większy intercooler, po prostu wprowadzi więcej opóźnienia turbosprężarki bez realnego wzrostu mocy.
 
#20 ·
Mój 320td sport ma usunięty EGR, zrobione klapy wirowe, usuniętą rurę spustową, zamontowany niestandardowy tłumik końcowy, nowy filtr Vortex i filtr Pipercross. Wiercone i rowkowane tarcze tylko po to, aby mieć pewność, że się zatrzyma. Zmieniony w zeszłym tygodniu z 152 na 202 KM i wystarczający moment obrotowy, aby zapalić tylne koła na 3. biegu w mokry dzień....całkowity koszt modyfikacji, w tym mapy i RR 600 funtów, więc nie zawracaj sobie głowy nowym turbo, standardowe jest więcej niż wystarczające
 
#21 ·
Powinienem odebrać jutro mojego 2003 320D Sport, początkowo będę rozważał 'etap 1' do około 185 KM i 390 Nm (dość typowe wartości) ulepszenie, po przeczytaniu tego wątku z pewnością przyjrzę się ulepszeniom klap wirowych i odpowietrznika.
 
#23 ·
FYI wersja 5-biegowa 320d ma takie samo sprzęgło i koło zamachowe jak 330D (nie wiem jak z 6-biegową), a ja miałem swój do 258 KM bez problemów ze sprzęgłem. Jedyną modyfikacją silnika była modyfikacja wewnętrznych dysz chłodzenia tłoków. Ma już kute tłoki, więc nie ma potrzeby ich ulepszać. Skrzynia biegów jest prawie taka sama jak w 330d, z wyjątkiem przełożeń, podobnie jak dyferencjał. Więc nie masz się czym martwić. Problem polega na tym, że ludzie modyfikują samochody o dużej mocy bez wymiany zużytych części, a kiedy się psują, zakładają, że to dlatego, że rozwinęło się zbyt dużo mocy, co w przypadku e46 320d nie ma miejsca. Jeśli nie zmodyfikujesz dysz chłodzenia olejem tłoków, twoje tłoki stopią się przy około 225 KM. Mocowania silnika można ulepszyć do mocowań M3, podobnie jak mocowania skrzyni biegów. Te samochody są naprawdę dobrze zbudowane i mogą obsłużyć o wiele więcej mocy niż ford lub vauxhaul crap! Mody do tej pory... Dysze wtryskiwaczy o wysokim przepływie (zbudowane przeze mnie) 600 x 400 x 100 FMIC Hybrydowy zespół turbosprężarki gt1756 garrat (zbudowany przeze mnie £275) Zmodyfikowane dysze chłodzenia tłoków (zrobione przeze mnie) Rura indukcyjna mocy z wbudowaną zaślepką EGR Klapy wirowe usunięte Usunięto katalizator i DPF To wystarczy, aby zostawić większość samochodów benzynowych o mocy 300 KM (z turbodoładowaniem lub bez) do około 100 mil na godzinę. Spalanie wynosi 56 mil na galon na trasie... i to touring!
 
#25 ·
Po przeczytaniu tego wszystkiego myślę, że wszystko, co zrobię z moim 320D touring, to usunięcie katalizatora, filtr panelowy i remap. Nie chcę całej mocy świata, tylko trochę więcej. 185 sprawiłoby, że byłbym szczęśliwy, zwłaszcza jeśli nadal mogę uzyskać 50+ mpg
Nie marnuj pieniędzy na usunięcie katalizatora i filtr panelowy
Standardowy samochód z samym remapem zobaczy 195-200 KM


Bwautorepairs
Bwchiptune
Unit 8-9 alpha ind est
Clayton Rd
Hayes
Middlesex
UB3 1BB

Jason Bw
02085611818
07831103030
Serwis i naprawy BMW
Programowanie i kodowanie
DPF Regen & Naprawy
Alpha N Tuning w samochodach M
Strojenie wydajności Remaps & chips
Dyno Dynamics Rolling Road Tuning
Odnowione ECU BMW i naprawy
E90 Wymiana ECU uszkodzonych przez wodę w magazynie
EWS usuwanie sygnałów ABS dash
 
#26 ·
Dla informacji wszystkich: jesteśmy tutaj, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące remapingu lub boxów tuningowych, lub zapraszamy do kontaktu pod numerem 01245 392255.