Miałem błąd 27BB i wymieniłem czujnik wałka rozrządu wydechowego na część zamienną, oryginalną część BMW, ale błąd pozostaje.
Zauważyłem, że po wyjęciu starego czujnika nie było obecnego O-ringu, więc kupiłem zupełnie nowy do nowego czujnika.
Przetestowałem również rezystancję na starym czujniku i stwierdziłem, że mieści się ona w oczekiwanych parametrach.
Od czasu wymiany czujnika nie było żadnych zmian w silniku. Nierówna praca na biegu jałowym i dymek podczas obciążenia.
Znalazłem małe pęknięcie w gumowej rurze między przepływomierzem a zaworem regulacji biegu jałowego, więc zostanie to naprawione w ten weekend.
Czy jest coś jeszcze, na co powinienem uważać, czy może coś pomijam?
Zauważyłem, że po wyjęciu starego czujnika nie było obecnego O-ringu, więc kupiłem zupełnie nowy do nowego czujnika.
Przetestowałem również rezystancję na starym czujniku i stwierdziłem, że mieści się ona w oczekiwanych parametrach.
Od czasu wymiany czujnika nie było żadnych zmian w silniku. Nierówna praca na biegu jałowym i dymek podczas obciążenia.
Znalazłem małe pęknięcie w gumowej rurze między przepływomierzem a zaworem regulacji biegu jałowego, więc zostanie to naprawione w ten weekend.
Czy jest coś jeszcze, na co powinienem uważać, czy może coś pomijam?