BMW Forums : BimmerForums banner

4B90 niewystarczające ciśnienie paliwa przy rozruchu silnika

3 reading
50K views 11 replies 5 participants last post by  Alan G  
#1 ·
Samochód to 320cd z tablicą rejestracyjną 55 z przebiegiem ok. 155 tys. mil.

Problem trwa już od miesięcy, jest całkowicie i absolutnie przerywany, kilka tygodni temu zauważyłem, że samochód uruchamiał się natychmiast, jeśli słyszałem "hummmmmm" dochodzące z podłogi po stronie pasażera, co oznaczało, że mogłem uniknąć wstydu siedzenia i kręcenia rozrusznikiem 30 razy z rzędu rano.

W zeszłym tygodniu samochód był "w porządku", a przez to rozumiem, że pompa uruchamiała się w ciągu 3/4 obrotu kluczyka i mogłem jechać.

Wczoraj wymieniłem pompę na nową i problem jakoś SIĘ POGORSZYŁ!!!! Niewiarygodne.

Do tej pory wymieniłem:

zielone przekaźniki w schowku, oba działają dobrze niezależnie od tego, który jest podłączony

nową pompę wstępną i filtr

czujnik wałka rozrządu (powiedziano mi, że może to powodować problemy z uruchamianiem)

Jestem kilkaset funtów w plecy i nie jestem bliżej zrozumienia, dlaczego pompa wstępna włącza się tylko przerywanie po przekręceniu kluczyka.

Mam dostęp do oprogramowania INPA i kilku innych narzędzi do kodowania, stamtąd przyjrzałem się wartościom wtryskiwaczy i 2 z 4 były znacznie wyższe niż pozostałe 2, ale wszystkie 4 były na zielono.

Nie rozumiem, jak to może być powiązane z uruchamianiem pompy, czy się mylę?

Jestem u kresu wytrzymałości, szczerze mówiąc, potrzebuję samochodu jeszcze przez rok, dopóki nie zakwalifikuję się do zawodu, a potem mogę oddać go na złom w miejsce vana, ale do tego czasu polegam na nim w dużej mierze, aby dostać się z pracy do pracy, a ten przerywany problem służy tylko do irytowania mnie.

Proszę o pomoc !:confused:confused:confused:confused
 
#3 ·
3 miesiące i ani kroku bliżej rozwiązania, całkowicie i absolutnie w rozpaczy.

Wtryskiwacze wróciły jako w specyfikacji, ale wymieniłem najgorszy na jednostkę regenerowaną, wszystkie teraz pokazują się jako dobre w ISTA

Nowa pompa zamontowana w zbiorniku, to nic nie zmieniło, jak się spodziewałem.

Czujnik ciśnienia paliwa na szynie wymieniony, nic.

W zeszłym tygodniu samochód pogorszył się, a wcześniej było zupełnie do bani.

Dziś sprawdziłem KAŻDY bezpiecznik w schowku, wymieniłem również zielone przekaźniki dla pewności, sprawdziłem 5 bezpieczników, które znajdują się w komorze DDE w komorze silnika i żaden z nich nie był uszkodzony/brudny itp.

Korzystając z oprogramowania ISTA MOGĘ włączyć przekaźnik pompy paliwa, ale to wciąż nie da mi pompy wstępnej *hmmmmmm* muszę uruchomić samochód.

Użyłem również oprogramowania ISTA do sprawdzenia statusu klucza, wszystko wraca jako w porządku, a klucz komunikuje się z modułem EWS tak jak powinien.

Przy włączonym zapłonie w pozycji 2 otrzymuję ciśnienie na szynie między 2-4 psi (rzeczywiste), ale samochód mówi (pożądane) około 400, to się nie zmienia, dopóki samochód nie pracuje, gdzie pozostaje między 380-420 psi, aż do wyłączenia samochodu.

Samochód będzie jeździł doskonale, dopóki nie dotrę do celu, od tego momentu to kompletny hazard, czy utknę na 30 minut, próbując go ponownie uruchomić, czy też może po prostu natychmiast odpali.

Dziś zostawił mnie na 25 minut na parkingu supermarketu, kiedy wróciłem do domu, natychmiast go wyłączyłem i włączyłem ponownie, zrobiłem to około 15 razy, 10 z tych razy wystrzelił bez żadnych problemów, pozostałe 5 razy brzmiało to tak, jakby obracał się bardzo, bardzo szybko, ale po prostu by nie *załapał* i nie odpalił.

Jestem całkowicie i absolutnie u kresu wytrzymałości z tym samochodem i uśmiechnąłbym się od ucha do ucha, gdybym obudził się i go nie było.

Jeśli ktoś może dać wgląd w procedurę, przez którą przechodzi samochód, aby uruchomić pompę wstępną, byłbym wdzięczny na zawsze, czuję się, jakbym gonił ducha w ciemnym pokoju, rzucając w niego pieniędzmi, a wszystko, co robi, to śmieje się ze mnie i nazywa mnie kutasem.

Potrzebuję tego samochodu, aby przejechać przez jeszcze jeden rok studiów, potem z przyjemnością zamieniłbym go w pralkę, ale do tego czasu wolałbym nim jeździć.

Proszę o pomoc,

Matt.
 
#5 · (Edited)
Okej, więc....... Przeczytałem to, co uważam za każdy anglojęzyczny post w internecie dotyczący tego problemu, teraz uznałbym się za certyfikowanego technika BMW.

Problemem PRZEZ CAŁY CZAS był przekaźnik pompy paliwa, który znajduje się ZA schowkiem.

BMW ista+ podaje lokalizację przekaźnika pompy paliwa w moim pojeździe jako przekaźnik nr 1, każdy post, który przeczytałem w internecie, podaje również przekaźnik jako gniazdo 1

Cóż, wymieniłem wszystko w samochodzie, był w kawałkach więcej razy niż pamiętam, więc dzisiaj pomyślałem KURWA, nie mam absolutnie nic do stracenia, więc używając oprogramowania BMW ISTA+ do sterowania włączaniem i wyłączaniem przekaźnika, ustaliłem, że przez cały czas wymieniałem zły cholerny przekaźnik........

Image


Mój przekaźnik łososiowy to nr 3
Klaxon to nr 4
POMPA PALIWA nr 2
KLIMATYZACJA nr 1

Wróciłem tutaj z aktualizacją, ponieważ nie ma nic bardziej irytującego niż niedokończony wątek, w którym OP stwierdza, że ​​wróci z przyszłymi aktualizacjami, ale nigdy więcej nie publikuje.

Do każdego, kto cierpi na to straszne schorzenie pojazdu, PROSZĘ UPEWNIJ SIĘ, że jesteś w 100% pewien, że zmieniasz właściwe przekaźniki......

Mogłem zaoszczędzić sobie dni i godzin na szukaniu usterek i setki funtów kosztów, gdybym najpierw w 100% zweryfikował, co zmieniam.
 

Attachments

#6 ·
Ok, więc........ Przeczytałem chyba każdy angielski post w internecie na ten temat, teraz nazwałbym siebie certyfikowanym technikiem BMW.

Problem BYŁ ZDECYDOWANIE przekaźnikiem pompy paliwa, który znajduje się ZA schowkiem.

BMW ista+ podaje pozycję przekaźnika pompy paliwa w moim pojeździe jako przekaźnik 1, każdy post, który czytałem w internecie, również podaje przekaźnik jako pozycję 1

Cóż, zmieniłem wszystko w samochodzie, zdarzyło się to trochę częściej niż pamiętam, więc dzisiaj doszedłem do wniosku, że **** IT, nie mam nic do stracenia, więc używam oprogramowania BMW ISTA+ do przełączania przekaźnika. Włączając i wyłączając, zdałem sobie sprawę, że przez cały czas wymieniałem zły cholerny przekaźnik......

Image


moja zmiana łososia to 3

horn to 4

2. POMPA PALIWA

A/C #1

Wróciłem tutaj, aby zaktualizować, ponieważ nie ma nic bardziej irytującego niż niedokończony wątek, w którym OP stwierdza, że ​​wróci z przyszłymi aktualizacjami, ale już nigdy nie publikuje.

Do wszystkich, którzy cierpią z powodu tego strasznego kryzysu pojazdów, UPEWNIJ SIĘ, że jesteś w 100% pewien, że wymieniasz właściwe przekaźniki...

Mogłem zaoszczędzić sobie dni i godzin rozwiązywania problemów oraz setki funtów kosztów, gdybym najpierw w 100% sprawdził, co zmieniłem.