Samochód to 320cd z tablicą rejestracyjną 55 z przebiegiem ok. 155 tys. mil.
Problem trwa już od miesięcy, jest całkowicie i absolutnie przerywany, kilka tygodni temu zauważyłem, że samochód uruchamiał się natychmiast, jeśli słyszałem "hummmmmm" dochodzące z podłogi po stronie pasażera, co oznaczało, że mogłem uniknąć wstydu siedzenia i kręcenia rozrusznikiem 30 razy z rzędu rano.
W zeszłym tygodniu samochód był "w porządku", a przez to rozumiem, że pompa uruchamiała się w ciągu 3/4 obrotu kluczyka i mogłem jechać.
Wczoraj wymieniłem pompę na nową i problem jakoś SIĘ POGORSZYŁ!!!! Niewiarygodne.
Do tej pory wymieniłem:
zielone przekaźniki w schowku, oba działają dobrze niezależnie od tego, który jest podłączony
nową pompę wstępną i filtr
czujnik wałka rozrządu (powiedziano mi, że może to powodować problemy z uruchamianiem)
Jestem kilkaset funtów w plecy i nie jestem bliżej zrozumienia, dlaczego pompa wstępna włącza się tylko przerywanie po przekręceniu kluczyka.
Mam dostęp do oprogramowania INPA i kilku innych narzędzi do kodowania, stamtąd przyjrzałem się wartościom wtryskiwaczy i 2 z 4 były znacznie wyższe niż pozostałe 2, ale wszystkie 4 były na zielono.
Nie rozumiem, jak to może być powiązane z uruchamianiem pompy, czy się mylę?
Jestem u kresu wytrzymałości, szczerze mówiąc, potrzebuję samochodu jeszcze przez rok, dopóki nie zakwalifikuję się do zawodu, a potem mogę oddać go na złom w miejsce vana, ale do tego czasu polegam na nim w dużej mierze, aby dostać się z pracy do pracy, a ten przerywany problem służy tylko do irytowania mnie.
Proszę o pomoc !
confused
confused
Problem trwa już od miesięcy, jest całkowicie i absolutnie przerywany, kilka tygodni temu zauważyłem, że samochód uruchamiał się natychmiast, jeśli słyszałem "hummmmmm" dochodzące z podłogi po stronie pasażera, co oznaczało, że mogłem uniknąć wstydu siedzenia i kręcenia rozrusznikiem 30 razy z rzędu rano.
W zeszłym tygodniu samochód był "w porządku", a przez to rozumiem, że pompa uruchamiała się w ciągu 3/4 obrotu kluczyka i mogłem jechać.
Wczoraj wymieniłem pompę na nową i problem jakoś SIĘ POGORSZYŁ!!!! Niewiarygodne.
Do tej pory wymieniłem:
zielone przekaźniki w schowku, oba działają dobrze niezależnie od tego, który jest podłączony
nową pompę wstępną i filtr
czujnik wałka rozrządu (powiedziano mi, że może to powodować problemy z uruchamianiem)
Jestem kilkaset funtów w plecy i nie jestem bliżej zrozumienia, dlaczego pompa wstępna włącza się tylko przerywanie po przekręceniu kluczyka.
Mam dostęp do oprogramowania INPA i kilku innych narzędzi do kodowania, stamtąd przyjrzałem się wartościom wtryskiwaczy i 2 z 4 były znacznie wyższe niż pozostałe 2, ale wszystkie 4 były na zielono.
Nie rozumiem, jak to może być powiązane z uruchamianiem pompy, czy się mylę?
Jestem u kresu wytrzymałości, szczerze mówiąc, potrzebuję samochodu jeszcze przez rok, dopóki nie zakwalifikuję się do zawodu, a potem mogę oddać go na złom w miejsce vana, ale do tego czasu polegam na nim w dużej mierze, aby dostać się z pracy do pracy, a ten przerywany problem służy tylko do irytowania mnie.
Proszę o pomoc !