BMW Forums : BimmerForums banner
21 - 39 of 39 Posts
Mam e91 M47 z 2006 roku, moja klimatyzacja jest typu ze zmienną płytą skośną bez sprzęgła A/C. Mogę sprawdzić, jakiego rozmiaru użyłem wcześniej, kiedy to robiłem.
 
Mam e91 M47 z 2006 roku, moja klimatyzacja jest typu ze zmienną płytą skośną bez sprzęgła A/C. Mogę sprawdzić, jakiego rozmiaru użyłem, kiedy robiłem to wcześniej.
Mam e91 M47 z 2006 roku, moja klimatyzacja jest typu ze zmienną płytą skośną bez sprzęgła A/C. Mogę sprawdzić, jakiego rozmiaru użyłem, kiedy robiłem to wcześniej.
Mój to 55 plate e91, więc chyba to samo? Chcę tylko tymczasowe rozwiązanie, dopóki nie zdobędę części do naprawy sprężarki klimatyzacji, dzięki
 
Ok, pójdę zobaczyć rozmiar i odezwę się. Pompa PAS nie jest taka zła, jeśli masz do tego specjalne narzędzie.

Czyli mówisz, że Twoja sprężarka klimatyzacji ma sprzęgło, a nie czarne kółko pasowe z bakelitu?
 
Oryginalny pasek - 6PK1836S

Krótszy pasek - 6PK1675, aby ominąć koło pasowe klimatyzacji.

Image


I poprowadź go jak czerwoną linię, koło pasowe paska wywrze pewne napięcie na pasku, to tylko mój szkic jest nieco nieprawidłowy.
 
Image

Ok, pójdę zobaczyć rozmiar i dam znać. Pompa PAS nie jest taka zła, jeśli masz do tego specjalne narzędzie.

Czyli mówisz, że twoja sprężarka klimatyzacji ma sprzęgło, a nie czarny bakelitowy pasek?
Specjalne narzędzie do wszystkiego w tych samochodach, tego jeszcze nie mam. Tak wygląda mój.
 
Tak, tak samo jak moje, to nie jest koło pasowe sprzęgła, jak wspomniałeś w swoim pierwszym poście. Twoja pompa AC jest włączona cały czas i ma zmienną płytę skośną do regulacji zapotrzebowania.

Co jest nie tak z Twoim kołem pasowym AC?
 
Tak samo jak u mnie, to nie jest koło pasowe sprzęgła, jak wspomniałeś w swoim pierwszym poście. Twoja pompa AC jest włączona cały czas i ma zmienną płytę skośną do regulacji zapotrzebowania.

Co jest nie tak z Twoim kołem pasowym AC?
Dokładnie online, nazywają je kołem pasowym sprzęgła.? Czy masz numer części do tego, który masz? Mój wydaje straszny hałas, zaczął się jako dźwięk podobny do hydraulicznego stukania, zmienił się w bardziej stukający dźwięk..
 
Online nazywają to kołem pasowym sprzęgła.? Czy masz numer części do tego, który masz? Mój wydaje straszny hałas, który zaczął się jako dźwięk podobny do hydraulicznego stukania, a zmienił się w dźwięk stukania..
Dzięki za wszystkie informacje i wkład, nawiasem mówiąc, to naprawdę pomocne
 
Myślę, że to właściwa część, ale jestem pewien, że nie ma w niej sprzęgła. Jest na stałe przykręcona do wału głównego. Istnieje zabezpieczenie, które pęknie, jeśli pompa klimatyzacji się zablokuje.
 
To nie jest śruba centralna, to główny wał sprężarki. Będziesz musiał bardzo mocno chwycić koło pasowe i obrócić wał w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Nigdy tego nie próbowałem w samochodzie. Kiedy usunąłem koło pasowe z mojej starej, uszkodzonej pompy klimatyzacji, aby ją rozebrać, wyjąłem sprężarkę z samochodu, trzymałem koło pasowe z paskiem napędowym ciasno wokół koła pasowego i zabezpieczyłem je w imadle i obróciłem wał małą nasadką.

Myślę, że trudno będzie chwycić koło pasowe, aby zapobiec jego obracaniu się, gdy jest jeszcze w samochodzie, nie pamiętam, ile jest miejsca. Podejrzewam, że po upływie całego tego czasu będzie trudno go odkręcić.
 
Szczerze mówiąc, co do koła pasowego, nie jestem pewien, czy to, co wymieniłeś powyżej, jest właściwe, wygląda tak samo i są one określane jako koło pasowe ze sprzęgłem magnetycznym. Wiem na pewno, że nie ma cewki elektromagnetycznej do włączania lub wyłączania koła pasowego, ponieważ jest ono zamocowane. Nie rozbiłem żadnego, żeby zajrzeć do środka. Mogą istnieć różne rodzaje tego koła pasowego dla różnych modeli.
 
Szczerze mówiąc o kole pasowym, nie jestem pewien, czy to, co wymieniłeś powyżej, jest właściwe, wygląda tak samo i są one określane jako koło pasowe sprzęgła magnetycznego. Wiem na pewno, że nie ma solenoidu do włączania lub wyłączania koła pasowego, ponieważ jest ono zamocowane. Nie rozbiłem żadnego, żeby zajrzeć do środka. Mogą istnieć różne rodzaje tego koła pasowego dla różnych modeli.
Czy działało z 6pk1675 lub 6pk1690? Który jest lepszy? Mam ten sam problem z piszczeniem łożyska klimatyzacji.
 
Czy działało z 6pk1675 lub 6pk1690? Który jest lepszy? Mam ten sam problem z wyciem łożyska klimatyzacji.
Jak powiedziałem powyżej, użyłem 6PK1675 i było idealnie. Obliczyłem prawidłową długość mierząc ją. Większy rozmiar powyżej jest tylko nieznacznie większy, a luz zostałby zniwelowany przez napinacz paska.
 
21 - 39 of 39 Posts